Maalais map! W.I.P
- Belkku
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Maalais map! W.I.P
tuleeks sinne sitä kunnollista lehmänaitausta? meinaa aika monessa kartassa ne tulee jonnekkin mapinulkopuolelle ja silleen

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
-
- Kielet: Suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: DiGiX(fin)
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
No hyvä koitan huomena illalla joskus klo6 jälkeen uppia koska joudun lähtemään aamulla kotua poiesfarming simulator kirjoitti:Mä voin jatkaa mulla riittää intoa tehdä mappia.

-
Kysy farming simulaotrilta.belarusraktori kirjoitti:tuleeks sinne sitä kunnollista lehmänaitausta? meinaa aika monessa kartassa ne tulee jonnekkin mapinulkopuolelle ja silleen
- farming simulator
- Kielet: suomi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kyllä varmaan pitää sit siirtää se tonne farmille ja semmoila.
E:Beta testaajat laittakaa minulle yv:tä niin kerron millon tämä mappi tulee heille.
E:Beta testaajat laittakaa minulle yv:tä niin kerron millon tämä mappi tulee heille.
Intel I5 3570k 3.4@ l Asus P8P67 Pro l Nvidia GTX760 l 16Gb 1600mHz ram l 60gb ssd l Windows 8.1 l
-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ei s@a#na, kun on komee!
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Miksi?DiGiX kirjoitti:No hyvä koitan huomena illalla joskus klo6 jälkeen uppia koska joudun lähtemään aamulla kotua poies

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- farming simulator
- Kielet: suomi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Minä jatkan tämän mapi tekoa koska DiGiX ei jaksa/ole intoa enää riitätaistelu jaska kirjoitti:Miksi?DiGiX kirjoitti:No hyvä koitan huomena illalla joskus klo6 jälkeen uppia koska joudun lähtemään aamulla kotua poies
sen takia minä rupean tekemään tätä mappia mutta DiGiXllä on kone romuna tai siis toimii mutta ei kovin hyvin.

Intel I5 3570k 3.4@ l Asus P8P67 Pro l Nvidia GTX760 l 16Gb 1600mHz ram l 60gb ssd l Windows 8.1 l
-
Koneet on lahoamis pisteessä enkä oikee vittis pelailla niittenkans. Toinen laitetaan huoltoon ja toinen annetaa isovelin korjattavaks. Saas nähä säilyykö mappi,mutta toivotaan! Saan tässä tällä viikolla uuden asuksen läppärin joten se mahtaisi olla luotettavampi tapaus? Ei meinaa HP:t tykkää enää minusta/Minä niistä.
Täytyy katella... Ilmoitan tähän aiheeseen millon uusi kone on tullut. Joudun varmaan alotttelemaan uuestaan mappia.
Nyt näyttäisi olevan aika kiire kun on Tallinnan matka ja sitten kummilta pitää mennä listaamaan kaikki tavarat koneelle mitä palo. Mutta yritetään korjata

Nyt näyttäisi olevan aika kiire kun on Tallinnan matka ja sitten kummilta pitää mennä listaamaan kaikki tavarat koneelle mitä palo. Mutta yritetään korjata

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Ota se mappi siltä koneelta muistitikulle jos ne enään toimii.DiGiX kirjoitti:Koneet on lahoamis pisteessä enkä oikee vittis pelailla niittenkans. Toinen laitetaan huoltoon ja toinen annetaa isovelin korjattavaks. Saas nähä säilyykö mappi,mutta toivotaan! Saan tässä tällä viikolla uuden asuksen läppärin joten se mahtaisi olla luotettavampi tapaus? Ei meinaa HP:t tykkää enää minusta/Minä niistä.Täytyy katella... Ilmoitan tähän aiheeseen millon uusi kone on tullut. Joudun varmaan alotttelemaan uuestaan mappia.

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
-
Hyvä ku hankitte asuksen läppärin.DiGiX kirjoitti:Koneet on lahoamis pisteessä enkä oikee vittis pelailla niittenkans. Toinen laitetaan huoltoon ja toinen annetaa isovelin korjattavaks. Saas nähä säilyykö mappi,mutta toivotaan! Saan tässä tällä viikolla uuden asuksen läppärin joten se mahtaisi olla luotettavampi tapaus? Ei meinaa HP:t tykkää enää minusta/Minä niistä.Täytyy katella... Ilmoitan tähän aiheeseen millon uusi kone on tullut. Joudun varmaan alotttelemaan uuestaan mappia.

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Komee mappi kyllä on! 

Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
-
Virkistän tätäkin tridiä nytten! Eli kone tullut ja tallinnassa olen! mappi on mennyt mutta ei sille mitään voi! Uutta kehään! Nyt kaikki maholliset objektit ja muut projut mitä mappiin haluatte! ja minkä mapin päälle paras tehrä? Yv:tä tulemaan!