Oman mapin pelaamiseen liittyvää
Oman mapin pelaamiseen liittyvää
Elikkäs olen tehnyt omaa mappia ja haluaisin nyt testata/katsella paikkoja pitääkö jotain muutella niin kun pakkaan tämän kansion sisällön zipiksi ja laitan mods kansioon niin ei tule peliin? Pitääkö mappiin lisäämäni objektit olla siellä kansiossa kun olen vain lisäillyt niitä muualta tietokoneeltani. Voisiko joku mahdollisesti auttaa tässä? Iso
- Farmari344
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Oman mapin pelaamiseen liittyvää
Objektit pitää olla omassa kansiossaan, elikkä niiden i3d:eet ja textuurit. Jos textuurin polku ei ole oikein, rakennus on valkoinen. Jos i3d:tä ei ole sisällä, ei ole rakennustakaan pelissä ja aiheuttaa tuon sanomasi ongelman (?)

...
Ok kiitos avusta kokeilen tätä jos toimisi, eli teen vain objektit kansion ja laitan sinne kaikki käyttämäni objektit kansioineen? Iso
Tein objektit kansion ja lisäsin sinne kaikki käyttämäni, mutta ei tule valintavalikkoon tätä mappia että missähän mahtaisi olla vika? Iso
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Sun pitää importata kaikki objektit uudestaan mappiin, kun niitten entisten tekstuurien polut on väärin. Oletko pakatessa tehnyt sinne välikansion? Kokeile laittaa pakkaamaton mapin kansio modi kansioon.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Importtasin kaikki ja tein kansiosta .zip muotoisen ja lykkäsin mods kansioon mutta eipä näy valikossa vieläkään... Iso
E:Siis kansion sisällöstä ei ole välikansiota zipissä.
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Onko nimi sellainen, jossa ei ole välilyöntejä tai ä,ö,å kirjaimia?Nappe kirjoitti:Importtasin kaikki ja tein kansiosta .zip muotoisen ja lykkäsin mods kansioon mutta eipä näy valikossa vieläkään... Iso

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
No olihan siinä nyt alkas pelaan, kiitoksia oikeen paljoEzmo kirjoitti:Onko nimi sellainen, jossa ei ole välilyöntejä tai ä,ö,å kirjaimia?Nappe kirjoitti:Importtasin kaikki ja tein kansiosta .zip muotoisen ja lykkäsin mods kansioon mutta eipä näy valikossa vieläkään... Iso
- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Niinpä, kiitos vielä. Nyt mappi edistyy hyvinFarmari344 kirjoitti:Pienestä virheestä voi tulla isot seuraukset

- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mulla on kuules ollu sama ongelma, kun olen yrittänyt importata traktoriin wunderbaumia...Kiitos! Tästä oli minullekkin apua. 

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto