Kohta! Älä hoputa tai ei tule ollenkaan. Nauraminen Upin eka nuo verkun kuvat imageshakkiin.taistelu jaska kirjoitti:Niin koska sä lähetät ne ohjeet valtra?
E: Ny ne on siellä.

Kohta! Älä hoputa tai ei tule ollenkaan. Nauraminen Upin eka nuo verkun kuvat imageshakkiin.taistelu jaska kirjoitti:Niin koska sä lähetät ne ohjeet valtra?
Siinähän on kaksi paalaavaa.Massey_man kirjoitti:Viittikö Valtra n121h tehä mulle tosta paalaavasta.
Perk%&# niimpäs onkii.ValtraN121H kirjoitti:Siinähän on kaksi paalaavaa.Massey_man kirjoitti:Viittikö Valtra n121h tehä mulle tosta paalaavasta.Uudempi vai vanhempi?
Ei sitä netissä tehä. Kerran kokeilin mut ei tullu verta eikä paskaa. Se pitäs tehä semmotti jännästi niin et tulee GIF-tiedosto niinkuin hymiöt ja muut. Latoo vaan kuuvii peräkkäin tai jotain..ValtraN121H kirjoitti:Ei kai millään sellaasella rupuohjelmalla niitä voi tehdä? Se pitäs tehdä netissä...
Niinpä! Peluri, Motokusi, Venom jne osaa tehdä 9999 kertaa parempia kuin minä.Peluri2011 kirjoitti:Oha täälä montakii hyvää tekijää, enkä tarkota itteeni, mutta esim Motokuski, Venom jne. Nehä osaa kans tehä hyviä.