Joo... Maissia en pistäValtra6550 kirjoitti:Juu tee vaan...Ja pidä huoli et sil voi kylvää barleyta...
Juu... Pitää kokeellaSimulation kirjoitti:jos tää nyt kuuluu mihinkään, niin kylvökoneen voi laittaaa kylvämään eri juttuja ku ehtii siitä xml-tiedostotsta semmoisen kohdan jossa lukee esim barley grass silage maize niin siihen lissää tai vähentää niitä niin...
Älä herppaa!valtra6250 kirjoitti:Mietis vähä mitä se tarkotti
Siis se nimi on väderstädrapid5000 ni pistä nimeks sille vadesrtadrapid5000 mulla ainaki autto tuovaltra6250 kirjoitti:No kerrotaa sitte ku et älynny et se oli traktori_miehelle ku kuten huomaat, aiheen nimi on Vädestad Rapid 5000 nii sen pitäs olla väderstad eikä vädestad
Peluri4 kyllä taisi tarkoittaa, että modin nimeksi se vaderstad, mutta aiheen nimessä kyllä virhe on..valtra6250 kirjoitti:No kerrotaa sitte ku et älynny et se oli traktori_miehelle ku kuten huomaat, aiheen nimi on Vädestad Rapid 5000 nii sen pitäs olla väderstad eikä vädestad
Kyllä joutuu!MasseyFerguson4245 kirjoitti:joutuuks siihen lisäämään siihen säilöön viljaa
ja minullaMuskeli_ kirjoitti:Kyllä joutuu!MasseyFerguson4245 kirjoitti:joutuuks siihen lisäämään siihen säilöön viljaamutta ei kaikilla ole onnistunut, kuten minulla..
Aijaa en tienny mut ton virheen vois traktori_mies korjataMuskeli_ kirjoitti:Peluri4 kyllä taisi tarkoittaa, että modin nimeksi se vaderstad, mutta aiheen nimessä kyllä virhe on..valtra6250 kirjoitti:No kerrotaa sitte ku et älynny et se oli traktori_miehelle ku kuten huomaat, aiheen nimi on Vädestad Rapid 5000 nii sen pitäs olla väderstad eikä vädestad
No muttaku mulla toimii ihan hyvinvaltra6250 kirjoitti:Aijaa en tienny mut ton virheen vois traktori_mies korjataMuskeli_ kirjoitti:Peluri4 kyllä taisi tarkoittaa, että modin nimeksi se vaderstad, mutta aiheen nimessä kyllä virhe on..valtra6250 kirjoitti:No kerrotaa sitte ku et älynny et se oli traktori_miehelle ku kuten huomaat, aiheen nimi on Vädestad Rapid 5000 nii sen pitäs olla väderstad eikä vädestad