No kannattaisko sitte kirjottaa kunnolla? Hä?valtra man kirjoitti:Tää forumi on tippumas jäihi ku mulle satelee kirjotus virheitä ku ne ylläpitäjät ja ne järjestäjät pommittaa niil huomautuksil!

No kannattaisko sitte kirjottaa kunnolla? Hä?valtra man kirjoitti:Tää forumi on tippumas jäihi ku mulle satelee kirjotus virheitä ku ne ylläpitäjät ja ne järjestäjät pommittaa niil huomautuksil!
Eipä tarttis huomautella kun kirjoittaisit oikein.valtra man kirjoitti:Tää forumi on tippumas jäihi ku mulle satelee kirjotus virheitä ku ne ylläpitäjät ja ne järjestäjät pommittaa niil huomautuksil!
§2.3 Materiaalin ulkoasu
Sivustolle lähetetyn materiaalin on noudatettava asiallista ilmaisua, yleistä oikeinkirjoitusta (isot alkukirjaimet, välimerkit ja yhdyssanat) ja siistiä ulkoasua (kohtuullinen muotoilun, hymiöiden ja caps lockin käyttö).
Poissa käytössä toistaiseksi.Valtra T 170 kirjoitti:Mihin hittoon on hävinny se "lataukset" kuvake tuolt ylhäält?
Kiitti tiedosta. YhteistyöAdmin kirjoitti:Poissa käytössä toistaiseksi.Valtra T 170 kirjoitti:Mihin hittoon on hävinny se "lataukset" kuvake tuolt ylhäält?
Aiheutti niin paljon ongelmia toimivuudessa että kehittelemme parempaa.
- Admin
Mitä mappii?Jeppe kirjoitti:Tuli taas halu jatkaa mappia.
Näin muute o!Johndeeremiesv3 kirjoitti:Viikonloppu alkoi!