Edit Koitin tehä punaisen vallun skinin, muttei aivan onnistunut..
 tulihan tuostakin kyllä ihan hieno!

Edit2 Nyt toimii skinikin! Kiitos MB Trac:lle neuvoista!

Anaki melkeinmeikäpoeka kirjoitti:Kyllä valtra jaksaa

:
 :

itekki tuossa kävin vähän hommissa.. kesätyöläinen kävi punaisella vallulla peltohommissa ja naapurin isäntä kävi puimurillaan minulle puimassa, itse ajelin viljaa! Tuli siinä laitettua pari isoa tuhtia ja iveco!
  itekki tuossa kävin vähän hommissa.. kesätyöläinen kävi punaisella vallulla peltohommissa ja naapurin isäntä kävi puimurillaan minulle puimassa, itse ajelin viljaa! Tuli siinä laitettua pari isoa tuhtia ja iveco!   

Ei varmaankaan onnistu sääntöjä rikkomatta, koska noita agrimoddingteamin valluja ei sais laittaa jakoon jos muokkaa.. eli en taida laittaa..nevalle kirjoitti:Muskeli_: Saisinko tuon punaisen vallun
 se on sitten ihan eri asia jos MB Trac ja T_M lupaa, mutta en ainakaan ennen sitä pistä tuota jakoon..
  se on sitten ihan eri asia jos MB Trac ja T_M lupaa, mutta en ainakaan ennen sitä pistä tuota jakoon..dodii eli nevalle oo valppaana!Traktori_Mies kirjoitti:Mä teen punasen 8450 täs lähi aikoina (varmaan tänään)

Ite maalasin nuo tuhdit vähän parempaan maaliin ja vanhemmasta vaihdoin vähän laitoja..
    Ite maalasin nuo tuhdit vähän parempaan maaliin ja vanhemmasta vaihdoin vähän laitoja..   

Mutta komia on, on kuulemma ollu mettä käytös niin sen takia ei oo etu lokareita
  Mutta komia on, on kuulemma ollu mettä käytös niin sen takia ei oo etu lokareita   

Mun mielestä tää on hyvä kertokaa jos pitää viel muokata ja jos haluutte etulokarit takas
  Mun mielestä tää on hyvä kertokaa jos pitää viel muokata ja jos haluutte etulokarit takas   mutta mun mielest toi on hyvä nuon, pitäähän olla yks valmetti jossa ei oo etu lokareita
  mutta mun mielest toi on hyvä nuon, pitäähän olla yks valmetti jossa ei oo etu lokareita  
No on komee valluTraktori_Mies kirjoitti:kommenttia
 millo jakoon
  millo jakoon 

Valtra6550 luulin tuota ekaa kuvaa aidoksi
  Valtra6550 luulin tuota ekaa kuvaa aidoksi  

mut onnex valtra6550 paranteli sitä
  mut onnex valtra6550 paranteli sitä