Pienet kysymykset
Re: Pienet kysymykset
Avaat sen textuurin vaikka paintilla ja kirjotat sen vanhan nimen päälle uuden ja tallennat sen vanhan päälle.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Mulla on semmonen ongelma tullu nytte, et ku muokkaan photoshopilla textuurii, nii se menee aina valkeeks giantsissa muokkauksen jälkeen, vaikka tallennan oikeessa muodossa ja niin kyllä se multa pitäs onnistuu, mut sitte ku muokkaan vaikka paintilla nii toimii. 

No niin olen tehnyt mutta silti siinä tienviitassa on se vanha nimi...Venom kirjoitti:Avaat sen textuurin vaikka paintilla ja kirjotat sen vanhan nimen päälle uuden ja tallennat sen vanhan päälle.
Ootko tallentanu samaan muotoon missä se vanha oli?

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
-
Tein tässä mappia ja kävin testaamassa, mutta se kaatu
Logissa katoin tälläsen errorin
Error: getChildAt index out of range
APUA NOPEASTI!
Logissa katoin tälläsen errorin
Error: getChildAt index out of range
APUA NOPEASTI!
-
miksi noit zip modit ei toimi mutta rar;rin saan kyllä toiminaan??????
Joo. Kokeilin poistaa kaikki tekstuurit kansiosta, ja silti kyltissä oli kaikki samat vanhat tekstuurit eikä poisto vaikuttanut mitenkäänVenom kirjoitti:Ootko tallentanu samaan muotoon missä se vanha oli?

-
- Kielet: Suomi Suomi ja Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ls 2011 Fan
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Miks mulla se kyltti näkyy ihan pirun isona kun laitoin siihen tekstin farmi niin kyltti on puolen mapin kokonen?
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paras mappi mikä tähän mennessä julkaistu?
-
- Kielet: Finska, svenska och engelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Tarttis tohon toimivan metalliportin. Jos joku tietää, mistä kartasta kannattaa ottaa tai tietää jopa suoraan pelkän objektin latauslinkin ni saa toki auttaa miestä mäessä ja laittaa mulle vaikka YV:nä tai miksei vaikka tähän. Danke schön.
Rai rai
Hmm, Countrysidessa oli sellanen pyöree metallinen. Mut siin oli punasia raitoja.
-
Miks mulla alko lagittamaan mun oma mappi kun kokeilin sitä (se on siis kesken) ja se on vasta 141 020kt ni ei koneet ees liikkunut. Voiko se johtua siitä että lisäsin mäntyjä mappiin jonkin verran ehkä n.15 niin voiko se aiheuttaa lagittamisen?
-
Ai joo noi graffat täytyy kokeilla. Eli sieltä asetuksistako ne laitetaan?
Kysypähän nyt vaan että, mikä mappi ois semmonen monipuolinen ja suomalainen mappi ?
-
Koivukylässä on! Lataa se ja ota sielt.
Ootko tallentanu samalla nimellä ja samaan muotoon? Ei sen pitäs niit textuureit sit hukata.Jellona77 kirjoitti:Miten onnistuu vaihtaa sibylla grillistä se teksti joksikin muuksi. Esim. nyt kun lukee Penan grilli niin vaihtaisin sen muuksi. Mutta joku homma mulla pissii kun kaikki muut tekstuurit hukkuu kun avaan giantsissa.

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Taitaa se liikennemerkki hakea tekstuurinsa jostain muualta, kun missä niitä olet muokannut. Muuta selitystä en keksi tähän hätään.nyhky kirjoitti:Joo. Kokeilin poistaa kaikki tekstuurit kansiosta, ja silti kyltissä oli kaikki samat vanhat tekstuurit eikä poisto vaikuttanut mitenkäänVenom kirjoitti:Ootko tallentanu samaan muotoon missä se vanha oli?
Tiiättekö mikä ois serkun näytössä kiinni olevalla webbi kamerala, ku skypekeskusteluissa tarviis. Se ei vaan jostain syystä toimi ei oo koskaan saatu päälle.
Ja vastausta kitos!

Ja vastausta kitos!

- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Mites toi LS:ään liity...

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
No jos kysymyksen ei tarvi liittyä ls11 niin kysyn että miks aina kun lataan mappia niin lataus pysähtyy pariin megaan? Eikä mulla ole mitään nettiä rasittavai juttuja päällä ja on langallinen netti.