
http://m.nettikone.com/case-ih/1056xl-t ... fAdCount=1
E: Löyty myös kokolailla siisti 4tonnari.
http://m.nettikone.com/ford/4000/140570 ... raktorit/1
805 Valmetissa kuulemma ollu nuo kummit ennen. En muista satavarmaan oliko 805, mutta -05 kumminki.CaseKuski kirjoitti:On siinä casessa kumeissa kokoa.![]()
http://m.nettikone.com/case-ih/1056xl-t ... fAdCount=1
On kyllä. Voi olla paljon tunteja takana kun ei lukemaa ole mainittu. Vielä siistimmän sais jos pakoputken laittais hieman etukenoon ja hommais lokasuojien jatkeeksi asiaankuuluvat muoviläpät vaikka Fiatagri merkeillä varustettuna.CaseKuski kirjoitti:^Kieltämättä näyttää vähän uodolta takapotkuna.
Siistikuntoinen Fiat 680DTH. http://m.nettikone.com/fiat/680dth/1405 ... raktorit/1
Kummit pari kesää sitten osti samasta paikasta ~900h ajetun turbollisen tuollase.Neliveto kirjoitti:
Viimeisiä satakymppejä ja vain 850h ajettu.![]()
![]()
http://www.nettikone.com/new-holland/110-90-dt/1405828
Eikös nuihin nimeommaan saa osia iha hyvin.Maatila kirjoitti:http://www.nettikone.com/valmet/655-glt ... =tojalehto
Oispa makia. Se vaan nuissa tahtoo olla, että mistä nuihin kohta saa enää osia..
Ja minä uskollan yhtyä tähän väitökseen.Valtra655 kirjoitti:Uskallan väittää että 05-sarja on laadukkain sarja mitä valtra on tehnyt koskaan. Onhan siellä niitä yksittäisiä hyviä muitaki mut kuitenki.
Jaa-a. Mites nuo Metsot ja Megat. Ainakin 8000-sarjalaisissa on maailmanlopun yli kestävän koneen maine.Valtra655 kirjoitti:Uskallan väittää että 05-sarja on laadukkain sarja mitä valtra on tehnyt koskaan. Onhan siellä niitä yksittäisiä hyviä muitaki mut kuitenki.
kasitonnisetAecel kirjoitti:Jaa-a. Mites nuo Metsot ja Megat. Ainakin 8000-sarjalaisissa on maailmanlopun yli kestävän koneen maine.Valtra655 kirjoitti:Uskallan väittää että 05-sarja on laadukkain sarja mitä valtra on tehnyt koskaan. Onhan siellä niitä yksittäisiä hyviä muitaki mut kuitenki.
Metsosta ei oo jääny niin hyvä kuva ku 05-sarjasta, 8000 sitten taas parempia omassa teholuokassaan.Aecel kirjoitti:Jaa-a. Mites nuo Metsot ja Megat. Ainakin 8000-sarjalaisissa on maailmanlopun yli kestävän koneen maine.Valtra655 kirjoitti:Uskallan väittää että 05-sarja on laadukkain sarja mitä valtra on tehnyt koskaan. Onhan siellä niitä yksittäisiä hyviä muitaki mut kuitenki.
No ohan ne 8000 -sarjat aivan käsittämättömän kestäviä. Yleensä ainua heikkous, mitä mainitaan on Carraron etuakseli, kertoo jo jotain, sillä samaa akselia on käyttäny muutkin merkit, eikä niistä merkeistä puhuttaessa yleensä mainita Carraroa heikkoudeksi, sillä niistä porsii kaikkia muuta ennen sitä.Aecel kirjoitti:Jaa-a. Mites nuo Metsot ja Megat. Ainakin 8000-sarjalaisissa on maailmanlopun yli kestävän koneen maine.Valtra655 kirjoitti:Uskallan väittää että 05-sarja on laadukkain sarja mitä valtra on tehnyt koskaan. Onhan siellä niitä yksittäisiä hyviä muitaki mut kuitenki.
Meilläkin deutzissa carraro nii ei etupareja kannata laittaa kun tulee remottia.Ännä kirjoitti:No ohan ne 8000 -sarjat aivan käsittämättömän kestäviä. Yleensä ainua heikkous, mitä mainitaan on Carraron etuakseli, kertoo jo jotain, sillä samaa akselia on käyttäny muutkin merkit, eikä niistä merkeistä puhuttaessa yleensä mainita Carraroa heikkoudeksi, sillä niistä porsii kaikkia muuta ennen sitä.Aecel kirjoitti:Jaa-a. Mites nuo Metsot ja Megat. Ainakin 8000-sarjalaisissa on maailmanlopun yli kestävän koneen maine.Valtra655 kirjoitti:Uskallan väittää että 05-sarja on laadukkain sarja mitä valtra on tehnyt koskaan. Onhan siellä niitä yksittäisiä hyviä muitaki mut kuitenki.
Eikä nuo vanhemmat 0 -sarjan Teet paljo 8000 sarjalle kestävyydes häviä, nytkin on pari 18000h ollu nettikonees myynnis.