Arvostele traktori

Keskustelua maataloudesta ja koneista.
arska fs11
Viestit: 3326
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

fordmies4610 kirjoitti:Itte en oo ikää löytäny Leylandista mitään hyvää, onko joku? :D
Juu oon ajanu hiukan. On siinä hyviä puolia kun se on Vammas.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
Terzi
Viestit: 2086
Liittynyt: 24.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja Terzi »

Kyllä tuolla rattivaihteistolla toi "kepittäminen" onnistuu. Ja siitä tuo on parempi ku tavan keppivaihteet, että vasemmallakii käellä voi vaihtaa vaihteen tai laittaa pakille.
Kuva<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
valtravalmet
Kunniakäyttäjä
Viestit: 8846
Liittynyt: 31.12.2009 20:12
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

ford 8210 kirjoitti:Kyllä tuolla rattivaihteistolla toi "kepittäminen" onnistuu. Ja siitä tuo on parempi ku tavan keppivaihteet, että vasemmallakii käellä voi vaihtaa vaihteen tai laittaa pakille.
Kyllä haitekin saa vasemmalla kädellä pakille. 8-) Ja saa lassikki valtranki, tänää justii lanailin ja säädin kallistusta ja vaihoin suuntaa samaa aikaa...
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja Aecel »

sutki kirjoitti:
Aecel kirjoitti:
ford 8210 kirjoitti:Ford 6610
Kuva

+Rattivaihteet, paljon kätevämmät kun normi vaihteet, kuhan vaa oppii käyttämään.


Niistä voi olla montaa mieltä, mutat koskaan rattivaihteista ajaneena pistää miettiin, et miten hemmetissä sellasella onnistuu raaka kepittäminen? :D
Tarkotatko raakakepittämisellä ilman kytkintä vaihtoa? Ainakin täällä päin tarkotetaan sitä kun pistetään raakana vaihetta sisään. Sellasta ei synkronoidulla laatikolla tehä. Noi rattivaihteet on loppupelissä aika helpot käyttää kun sen oppii.
Ei ku sitä normaalia. Ei mitiään tollasta agrilegendoja.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja sutki »

No se kytkimen kanssa kepittäminen on ihan vain kepittämistä täällä päin. Ite oon aina käsittäny että jos laatikon yhteydessä sanotaan "raaka" niin joko tarkotetaan synkronoimatonta askia tai sitte sitä että menee ilman kytkintä pistään pykälää. Eikä se mikää agrilegenda ole aika yleistä fulleri sisuilla ajavilla se tapa.
Hitaampi melkee fordin sivukepeillä on vaihtaa kuin rattivaihteilla kun ne hallitsee.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
Aecel
Kunniakäyttäjä
Viestit: 6784
Liittynyt: 22.08.2011 16:49
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Paikkakunta: Sinisen savun laakso

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja Aecel »

sutki kirjoitti:No se kytkimen kanssa kepittäminen on ihan vain kepittämistä täällä päin. Ite oon aina käsittäny että jos laatikon yhteydessä sanotaan "raaka" niin joko tarkotetaan synkronoimatonta askia tai sitte sitä että menee ilman kytkintä pistään pykälää. Eikä se mikää agrilegenda ole aika yleistä fulleri sisuilla ajavilla se tapa.
Hitaampi melkee fordin sivukepeillä on vaihtaa kuin rattivaihteilla kun ne hallitsee.
Foortin munalootalla kepittäminen o parast. Isompaa halkoa pesään ja sitte lintta tiskiin. 8-) 8-) 8-)
Kyllä lähtee. Sellane asia mikä pitää kokea jollan tapaa vähintään kerran elämässä, jokaisen, myös vihreitten.
Miksei täällä humppa soi?
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja sutki »

Aecel kirjoitti:
Foortin munalootalla kepittäminen o parast. Isompaa halkoa pesään ja sitte lintta tiskiin. 8-) 8-) 8-)
Kyllä lähtee. Sellane asia mikä pitää kokea jollan tapaa vähintään kerran elämässä, jokaisen, myös vihreitten.
Jep se munaloota on legendaarinen :D isompaa saa helposti mutta sitten se pienemmän tarjoomine onki vähä hankalempaa jos ei heti muista välikaasua.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Arvostele traktori

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Sama juttu esim. Valmet 500, 361 tai 565. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maatalous & koneet”