Kohtuu tunneilla.
Tää liike on mun koti kaupungistaMehtä kirjoitti:
Kohtuu tunneilla.
No jep, vaikka onki vähä tuntia, nii kuka tuosta 35k maksaa? Tuohon hintaan on "vähä" ergonomisempia vaihtoehtojaki.Mehtä kirjoitti:http://www.nettikone.com/new-holland/fiat/1331293
Mistä näitä helmiä oikein ilmestyy?
Hyvin sanottuUkkomezzo kirjoitti:Tolla rahallahan saa jo raktorin..
NiimpäUkkomezzo kirjoitti:Tolla rahallahan saa jo raktorin..
Neliveto kirjoitti:On totta vie siisti natikka.
Nojaa mutta kelpais mulle tommone tuon oman ryskyttimen tilalle.jiitu kirjoitti:Ei kyllä kovin kummosta tuohon hintaan suomesta saa IMO. Jotakin loppuun ryskättyjä kamppeita ilman varusteita.
En tosin väitä että tuo olisi paras hintaluokassaan.
Aa okei.jiitu kirjoitti:Niin tuota fiiattia mie kommentoin, unohtu näköjään lainaus.
Jaahas, mikäs Viiussa sitte on paskaa? Kone, joka toimii ydinsodan jälkeen.Ukkomezzo kirjoitti:Tolla rahallahan saa jo raktorin..
Nojuu, mutta tuossakin myyjänä jonkinlainen jobbari ilmesesti. Mutta kyllä jotkut noitakin ettii, ei netissä muistaakseni vähän ajetut Fiiut kauan tunnu myynnissä olevan.Ännä kirjoitti:Joo, 35t koneesta, missä ei oo yhen yhtä pikavaihetta, suunnanvaihtajaa tai etes sähkönostolaitetta. Sama asia ku pyytäs jostaki 905sta 35t, siinäki on sentää sähkönostolaite loppupään malleissa ja pikavaihde.
Mää en oikeen tajua että mitä hienoo nuissa vanhoissa neva romuissa on, mutta ihan sama tuo mulle on.