Ei kysytty, että onk porilainen vai vaasalainen, vaan kysyttiin, että millon olet ensimmäisen kerran traktorin kanssa ajellut!Killerhangar kirjoitti:Turkulainen mää oon, ja ylpeä siitä!
On! ja ei ole edes vuotta_Asd kirjoitti:On kyllä urhea kissa![]()
Olen minäkin kaupunkilainen ja 4vuotiaasta asti ajanut ensin isän sylistä ja nyt 4-5vuotta takaperin itse. On se iskä kerran kyllä nyrpistynyt sen takia kun sen traktorin laturi ei oikein toimi kunnolla niin akut tyhjinä. Olisi pitänyt ilmeisesti jotain pitänyt sillä tehdä mutta ei vain ollut massikka jaksanut enään kunnolla pyöräyttää niin oli jäänyt homma tekemättä sillä traktorilla oli sitten minun traktori napattu puimahuoneesta ja työ mikä olisi pitänyt sillä toisella tehdä niin tehdä sillä minun mf 365:lla. Mutta tällaista muistelen kun vielä olen 13v.Isukin traktori on MF390 ja se on takapotku. MF 390T on neliveto._Asd kirjoitti:On kyllä ihme että kaupunkilainen ajanu raktorillaKillerhangar kirjoitti:Kaupunkilaiseksi aika nuorena 4-vuotiaasta yksin voorrtin neljätonnisella... Koskaan en ole mikään työkone perässä ajanu. Kerran tosin NHT190lla Överumi perässä, nyt ois tarkotus vielä pikkasen ajella erään sukulaisen valvonnassa sen Ford 8800, niin alan itekseni sitten puukuormia tms ajamaan mettästä....