Laita youtubee videosRainBow kirjoitti:eilen saatiin uus mehtätie lanattua.Tännään kävin tallomassa pinnalle jääneitä kiviä sateen jälkeen.Otin videonkin mutta ln aika sukka

Laita youtubee videosRainBow kirjoitti:eilen saatiin uus mehtätie lanattua.Tännään kävin tallomassa pinnalle jääneitä kiviä sateen jälkeen.Otin videonkin mutta ln aika sukka
Oonhan minä. M .Kivimäen vanheet poika oonurakkamies kirjoitti:Ekkai latexi oo Kmäen poikia
Kullä mäkin sen tiesin.latexi kirjoitti:Oonhan minä. M .Kivimäen vanheet poika oonurakkamies kirjoitti:Ekkai latexi oo Kmäen poikia
Viteo!mns12 kirjoitti:Laita youtubee videosRainBow kirjoitti:eilen saatiin uus mehtätie lanattua.Tännään kävin tallomassa pinnalle jääneitä kiviä sateen jälkeen.Otin videonkin mutta ln aika sukka
Jaa meidän ohiko??? Ja mis koulus oot??urakkamies kirjoitti:Urakkamies on täältä Ilimajoelta yhden lopettaneen viljelijän poika. Ja tuloo kuljettua kouluhun siitä teidän ohi
Jaaaa. Ite oon vielä sykisurakkamies kirjoitti:Törnävällä ammattikoulussa metallipuolella
Keppi Hel*e*ttivaltravalmet kirjoitti:onko foortit rattivaihteilla
Älä muuta sano kato.Ei akselikaan tykkää.No kyllä se onneks kesti.Motokuski kirjoitti:Ei kannata pahemmin ajella paripyörän varassa jos eturengas on tyhjä, ei tee hyvää esim. välivanteille.
Määki meinasin monee otteesee olla kiinni, Reutsissa ei oo pareja, siin on vaan palarenkaat, ei pidä yhtään pellolla.ValtraN111 kirjoitti:Mäkin meinasin jäähä ännällä tänään jumiin. Pelto oli muuten ihan täysin kuiva, mutta yhdes kohdas oli semmonen lähde ja siihen painu just saman verran ku Mattimiehen voortti, mutta eturenkaat oli syvemällä. Äkkiä pienepää silmään, äes ylös ja tasauspyörästönlukko päälle, niin just ja just tuli. Renkaat pyöri 10km'h, mutta todellinen nopeus varmaan 1 km'h.
Hoh, jotkut on kylvänyt koht jo kaikkiValtraN111 kirjoitti:Tänään ei oo keretty, kun vasta noin 2ha äestää, mutta eilen meni 14ha... Kohta on kaikki 70ha kylvetty.
Äestys video: http://www.youtube.com/watch?v=XE0mQUnFRTU
No me ollaan kylvetty kaikki ja jyrättykkin.teppo_ kirjoitti:Hoh, jotkut on kylvänyt koht jo kaikkiValtraN111 kirjoitti:Tänään ei oo keretty, kun vasta noin 2ha äestää, mutta eilen meni 14ha... Kohta on kaikki 70ha kylvetty.
Äestys video: http://www.youtube.com/watch?v=XE0mQUnFRTUmeillä ei oo edes viel kylvökonetta pistetty kylvökuntoon