![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Mutta siis halvalla sai ja nyt saa toisten pienempien kärrien kanssa yhden täyden kuivoojallisen kärreihin.
Sopii noihin kuitennii se 12m3 ja on oikeastaan enempi varakärrinä, jos pitää saada enempi puitua varastoon.
Ne maansiirto Tuhdit on kans aiva perseestä. Hyppii ja pomppii peräs tyhjänä, valot siinä kipin alla, että heti ekana solmus. Vituttaa ku piti aikoinaa saada heti nuo kärryt, nii ei pystyny odottaa, että Savunen olis tehny kunnon maakärryt.Valmeksi kirjoitti:Nää on Tanskaan tilatut kärrit ja siksi lukee weckman, on ne nelipyöräjarrut (pakolliset siellä) ja veivattava jalka. Vuosimalli on 2014 eli seisonu tehtaalla ja jäi reilusti alle 6k verolla hinnaksi, vaikka varusteita on.
Joku tehtaan kamppanja ja myyvät nää vanhat poikkeen halvalla. Alunperin katottiin samallalailla tehtaalla ollutta vanhan malliston 12tn maansiirto tuhteja, mutta ne olikin jo kerenny mennä.
Ne oli jo kerenny mennä, vaikka netissä oli vielä ilmoitus. Mutta halvalla nekin oli vissiin lähteny.Neliveto kirjoitti:Mitä oli maansiirtokärryillä hintaa?
Ihan hyvä on ainakin noita harmaita tuhteja ja w120 ollu vetää. Eihän ne tietysti vedä vertoja kuorkista tehdylle kärrille maantiellä, mutta ihan pomppimatta on tullu.Ännä kirjoitti:Ne maansiirto Tuhdit on kans aiva perseestä. Hyppii ja pomppii peräs tyhjänä, valot siinä kipin alla, että heti ekana solmus. Vituttaa ku piti aikoinaa saada heti nuo kärryt, nii ei pystyny odottaa, että Savunen olis tehny kunnon maakärryt.
Tulee varmaan helkkarin monesti ajettua liukkaalla.Ezmo kirjoitti:Tuo nelipyörä jarru saattaa olla mukava liukkaalla kelillä, kun kaikki renkaat menee lukkoon.
Tuli vähä ennakkoo yleistettyä, kun nää peräkärrykeskustelut menee aina siihen väittelyyn, ettäÄnnä kirjoitti:Öö, en mielestäni haukku kaikkia tehdastekoosia, vaan nuo Tuhdit mikkä meillä on.
Kait ne sieltä taaimmaiseltä sais poistettua käytöstä.Ezmo kirjoitti:No eihän sitä välttämättä tarvi kuin kerran ajaa.Mutkassa tulee keskitetä auto vastaan ja sen takia joutuu painamaan jarrua. Kärry keilaa poikittain vastaan tulevan auton.
Yleensä ne parantaa, mutta sama ilmiö tapahtuu kun autossa vetää käsijarrua vauhdissa.Valtra655 kirjoitti: Ja mä itse olen järkeillyt niin että jarrujen tehtävä on lisätä turvalisuutta, mutta olen selvästikkin järkeillyt väärin.
Tai puoliperävaunulla jossa ei toimi abs, vähä jo mietitytti että mites ny ku alamäkeä laskee liikkenneympyrään ja tie mustalla jäällä niin vähänki hipas jarrua niin kärry meni vastaantulijan kaistalle. Mutta ite kun en oo traktoreiden kärryjen jarruihin perehtynyt mutta eikös sitä voi vetää ilman että laittaa letkun kiinni niin sillonhan se on jarruton?Ezmo kirjoitti:Yleensä ne parantaa, mutta sama ilmiö tapahtuu kun autossa vetää käsijarrua vauhdissa.Valtra655 kirjoitti: Ja mä itse olen järkeillyt niin että jarrujen tehtävä on lisätä turvalisuutta, mutta olen selvästikkin järkeillyt väärin.
En.Maon^ kirjoitti:Et sitte viittiny yhtään reunoja pyöristellä?