Maon^ kirjoitti:^^ Mopoauton teurastus piikit. Mut talveksi varmaan sais aika nätisti noihin puskulevyn? Kun kerta aurata meinasit.
Vähän vanteisiin maalia nii olis komea peli. Ja suoralla putkella äänetkin kohdallaan?
Saishan siihen joo rakenneltua auran mutta pitäs miettiä miten toteuttaa noston ja laskun. Toistaseks pärjää kyllä lingon ja lanan kanssa. Joo vanteet kaipaa maalia, tosi herkästi irtoo entiset. Millai muut on maalannu vanteita? Ootteko ruiskulla, pensselillä vai spray pullolla? Kyllä on oikeat sulosoinnut suoralla putkella Nykyään toimii myös jarrut kun laitettiin uudet levyt ja paisuttajat.
Kyllähän se ruiskulla tulee kaikkein paree, rälläkällä ja semmosella porakoneen teräsharjalaikalla ni hiot pikkase. Ja sit jos et renkaita halua teippaileen ruveta ni sutilla vedät renkaan kylkiin vaikka käytettyä moottoriöljyä, sit ku oot maalannu ja maali kuivanu ni pyyhit öljyt pois.
Maon^ kirjoitti:^^ Mopoauton teurastus piikit. Mut talveksi varmaan sais aika nätisti noihin puskulevyn? Kun kerta aurata meinasit.
Vähän vanteisiin maalia nii olis komea peli. Ja suoralla putkella äänetkin kohdallaan?
Saishan siihen joo rakenneltua auran mutta pitäs miettiä miten toteuttaa noston ja laskun. Toistaseks pärjää kyllä lingon ja lanan kanssa. Joo vanteet kaipaa maalia, tosi herkästi irtoo entiset. Millai muut on maalannu vanteita? Ootteko ruiskulla, pensselillä vai spray pullolla? Kyllä on oikeat sulosoinnut suoralla putkella Nykyään toimii myös jarrut kun laitettiin uudet levyt ja paisuttajat.
Autosta aura, niissähän on (ainaki joissain) nosto ja lasku aurassa.
Nevallen kuvissa oli 8400 Valmetissa näppärän näköinen etunostolaite joka tuli noihin puukkoihin kiinni.
Setorin vannemaali tuntuu olevan hyvin irti lähtevää, kun alle 2000h ajetustakin pikku Setorista kuoriintuu maalit. Samapa tuo millä välineillä noita vanteita tuhraa, pensseli ehkä helpoin vaihtoehto, spray ei taida kauaa pysyä. Koita saada jollain teräsharjalla tai hietapuhalluksella kaikki vanhat maalit pois, muuten lähtee uusikin ekalla pesukerralla. Mutta älä käytä puhtaan valkoista maalia, se ei sovi ainakaan mun silmään.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole. Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Aamupäivän näpertelyjä. Toisin sanoen kolmion ja työvalot laitoin kiinni. Joutui työvalojen kiinnikkeitä modailemaan suurella kädellä että sai siedettävästi sopimaan tuohon. Vielä uudet liittimet johtoihin ja johdot kopin sisään pois tuosta roikkumasta niin sitten saa se asia olla.
urakkamies kirjoitti:Nevallen kuvissa oli 8400 Valmetissa näppärän näköinen etunostolaite joka tuli noihin puukkoihin kiinni.
Setorin vannemaali tuntuu olevan hyvin irti lähtevää, kun alle 2000h ajetustakin pikku Setorista kuoriintuu maalit. Samapa tuo millä välineillä noita vanteita tuhraa, pensseli ehkä helpoin vaihtoehto, spray ei taida kauaa pysyä. Koita saada jollain teräsharjalla tai hietapuhalluksella kaikki vanhat maalit pois, muuten lähtee uusikin ekalla pesukerralla. Mutta älä käytä puhtaan valkoista maalia, se ei sovi ainakaan mun silmään.
Vähän sellainen kerman sävyinen on komea. Ruiskulla ite oon mopon vanteita maalailu ensin vetäny hiekka puhaltanut sit pyyhkinyt jarrukliinerillä sit Pohjamaalia pari kerrosta ja maalia kans ja lakka päälle. Ja välillä karhentanut hiekkapaperilla.
Valamettipekka kirjoitti:Autosta aura, niissähän on (ainaki joissain) nosto ja lasku aurassa.
Kyllähän niissä on mielestäni kaikissa ittessään nosto ja lasku. Niissä vaan ei ole minkäänlaista laukasulaitetta, niin jos tökkää johonki niin ei paljoa setkasta jää jälkipolville kerrottavaa.
Ei kuulu mitää, hukkaportti ottaa n. 0.5 ja jos päästää kaasu justii enne hukkaporttia nii niinku rekka sellane pitkä vihellys mut täyskaasulta niinku vapari. Holsettia kaipaa!
Tässä holsetti:
Saemo kirjoitti: Millai muut on maalannu vanteita? Ootteko ruiskulla, pensselillä vai spray pullolla?
Kannattaa ottaa ihan renkaat irti ja hiekkapuhaltaa pahimmat ruosteet veks. Ja sitte vaa teippailee kumit kunnolla piiloon ja vaikka pensselillä jotaki kunnollista pohjamaalia pintaan ja lopullinen väri ruiskulla nii tulee ihan tarpeeksi hyvä.
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.