Pieniä ehdotuksia mapin koon pienemtämiseksi.
- KAIKKI jonka voi linkittää pelin omaan "data" kansioon kannattaa linkittää sinne tyyliin "../shaders/buildingShader.xml" muuttuu "$data/shaders/buildingShader.xml". Näin ollen sinun EI tarvitse kopioida KAIKKEA datakansion sisältöä mappiin (kuten renkaita, lamppuja YMS turhaa tavaraa)
- tai noh. toi eka kohta korjas 99.5% erroreista mapissa

- enää varvii kattoo Farmland.xml tiedoston kohdalleen ja tehdä se vastaamaan tän mapin farlandeja.
- nii ja jos poistaa turhat käyttämättömät i3d tiedostot objectit kansiosta nii seki pienentää mappia
- ...no vitut. samahan toi on tehä itte
Tässä korjattu
183 Megan mappitiedosto ILMAn kaikkea mikä jo pelikansiossa on.
https://sharemods.com/p4a156wqc4fi/Taivassalo.zip.html
Jatkossa mitä vaan voi linkata pelin omiin tiedostoihin, TEE SE!
Jatkaa vaan parempaa mettäseinää, laajentaa puilla sitä aluetta lisää, lisää puita kuten oikeessa suomimetässä on. Tiheempää puustoo, enemmän puustoo ja siirtää noita "mettäseiniä" kauemmas.
Bugeja:
- Spawni pihassa on pientä hiomista maan tason parantamiseksi. hallin ovesta tippuu "järveen" ku on kuoppa ja vesitasot nii korkeella.
- Waterfilltrigger ei lataudu. tarkastaa polku oikeeks xml tiedostolle tai korvaa kokonaan uuteen.
- Jatka ihmees tätä. hienoo nähdä muidenki tekevän näitä mappeja