Pellon koon muuttaminen.

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Avatar
Tasaaja
Viestit: 505
Liittynyt: 03.10.2015 19:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Pellon koon muuttaminen.

Viesti Kirjoittaja Tasaaja »

Elikkä teen nyt tätä suomalaista mappia, koitan ostettavia peltoja. sain ne pellon muotoisiksi ja voi urakoida mutta se näyttää pellon koka liian isoksi ja maksaa liikaa kokoisekseen. Mistä saa muutettua?
Kuva Kiitos N141H
Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pellon koon muuttaminen.

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

Tasaaja kirjoitti:Elikkä teen nyt tätä suomalaista mappia, koitan ostettavia peltoja. sain ne pellon muotoisiksi ja voi urakoida mutta se näyttää pellon koka liian isoksi ja maksaa liikaa kokoisekseen. Mistä saa muutettua?
Ei ole tarkkaa tietoa, mutta luulen että jokaisen pellon hintaa pystyy manuaalisesti vaihtamaan jostakin tiedostosta, taikka sitten editorissa. Oletko muuten aivan varma että olet määrittänyt pellon rajat täysin pellon muotoa vastaavaksi? Saattaisi käydä niin, että pellon ala näkyisi liian suurena ja täten pelto maksaisi enemmän kuin sen kuuluisi.
Avatar
Tasaaja
Viestit: 505
Liittynyt: 03.10.2015 19:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Pellon koon muuttaminen.

Viesti Kirjoittaja Tasaaja »

Petrimies kirjoitti:
Tasaaja kirjoitti:Elikkä teen nyt tätä suomalaista mappia, koitan ostettavia peltoja. sain ne pellon muotoisiksi ja voi urakoida mutta se näyttää pellon koka liian isoksi ja maksaa liikaa kokoisekseen. Mistä saa muutettua?
Ei ole tarkkaa tietoa, mutta luulen että jokaisen pellon hintaa pystyy manuaalisesti vaihtamaan jostakin tiedostosta, taikka sitten editorissa. Oletko muuten aivan varma että olet määrittänyt pellon rajat täysin pellon muotoa vastaavaksi? Saattaisi käydä niin, että pellon ala näkyisi liian suurena ja täten pelto maksaisi enemmän kuin sen kuuluisi.
Joo tilanne selvis. 3 peltoa on nyt jo mahdollisuus urakoida tai ostaa. :)
Kuva Kiitos N141H
Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
Avatar
DB990
Viestit: 224
Liittynyt: 06.10.2016 16:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Pellon koon muuttaminen.

Viesti Kirjoittaja DB990 »

Tasaaja kirjoitti:
Petrimies kirjoitti:
Tasaaja kirjoitti:Elikkä teen nyt tätä suomalaista mappia, koitan ostettavia peltoja. sain ne pellon muotoisiksi ja voi urakoida mutta se näyttää pellon koka liian isoksi ja maksaa liikaa kokoisekseen. Mistä saa muutettua?
Ei ole tarkkaa tietoa, mutta luulen että jokaisen pellon hintaa pystyy manuaalisesti vaihtamaan jostakin tiedostosta, taikka sitten editorissa. Oletko muuten aivan varma että olet määrittänyt pellon rajat täysin pellon muotoa vastaavaksi? Saattaisi käydä niin, että pellon ala näkyisi liian suurena ja täten pelto maksaisi enemmän kuin sen kuuluisi.
Joo tilanne selvis. 3 peltoa on nyt jo mahdollisuus urakoida tai ostaa. :)
Haluatko kertoa meille miten teit sen? Itsellä sama "ongelma", ja ei kehtaa uutta aihettakaan tehdä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”