Anttilan tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme!
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Anttilan tila

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Morjesta pöytään taas!

Istuit taas Anttilan tilan pöydän ääreen, mie oon Ari ja tuossa on rouva Anttila. Tässä ajanvietteeksi tulee pyöriteltyä vähän viljelys- ja metsätilaa, jonka historia alkaa 80-luvun tuntumilta. Kaakon nurkilla ollaan ja itärauta tuoksuu rajan yli tähän mei'än tiluksille mukavasti. Mutta se niistä vanhoista pölyisistä jutuista ja keskitytään vaikka tähän hetkeen, ennenku tuo kahvikin jäähtyy.

Konekanta on muuttunut ajankuluessa hieman, nyt tuossa nurkilla pyörii 7800 Peura, 8240 Lordi ja fiiun (88-94) reppana. Puimurikin on tollanen itäblokin reuhka, mihin löytyy parista raadosta läheltä varaosia.
Eläinkantana on enää n. parikymmentä lehmää.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Ainiin ja unohtui vallankokonaan, onhan tuolla vielä Buffalokin harvennuksille, mitä joskus ryteikössä tulee viihdyttyä. Ajokone on sitten lähimaastosta kaverin kone millä käy ajamassa pinolle.

Kuva
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anttilan tila

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

"Buffalo :laughing: "

Tuohan on vaan Ponsse buffalo ajokoneesta tehty, huono moto muunnelma :D
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Anttilan tila

Viesti Kirjoittaja Teemu »

San_anttu kirjoitti:Tuohan on vaan Ponsse buffalo ajokoneesta tehty, huono moto muunnelma :D
Toi itseasiassa toimii omaankäteen paremmin ku pelin oma moto, sais vaikka dual versioo tuohon peliin niin ois jees.
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6404
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Anttilan tila

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

San_anttu kirjoitti:"Buffalo :laughing: "

Tuohan on vaan Ponsse buffalo ajokoneesta tehty, huono moto muunnelma :D
Eipä tossa esimerkiks ergoon verraten oo paljo muuta eroa kun että nosturin taitos kohta on vähän eri.
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anttilan tila

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Peluri4 kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:"Buffalo :laughing: "

Tuohan on vaan Ponsse buffalo ajokoneesta tehty, huono moto muunnelma :D
Eipä tossa esimerkiks ergoon verraten oo paljo muuta eroa kun että nosturin taitos kohta on vähän eri.
Itseä tuossa vituttaa lähinnä tuo ajokoneen nosturi, sekä nuo tekstuurit. Buffalon päälle tuo on tehty.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6404
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Anttilan tila

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

San_anttu kirjoitti:
Peluri4 kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:"Buffalo :laughing: "

Tuohan on vaan Ponsse buffalo ajokoneesta tehty, huono moto muunnelma :D
Eipä tossa esimerkiks ergoon verraten oo paljo muuta eroa kun että nosturin taitos kohta on vähän eri.
Itseä tuossa vituttaa lähinnä tuo ajokoneen nosturi, sekä nuo tekstuurit. Buffalon päälle tuo on tehty.
Niin on, mutta miksei? Muuta eroa tossa ei olekaan ku nosturissa ja tuo tarra... Nosturikin mun mielestä sen verran samanlainen, että kelpaa paremman puutteessa...
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anttilan tila

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Peluri4 kirjoitti:
San_anttu kirjoitti:
Peluri4 kirjoitti:
Eipä tossa esimerkiks ergoon verraten oo paljo muuta eroa kun että nosturin taitos kohta on vähän eri.
Itseä tuossa vituttaa lähinnä tuo ajokoneen nosturi, sekä nuo tekstuurit. Buffalon päälle tuo on tehty.
Niin on, mutta miksei? Muuta eroa tossa ei olekaan ku nosturissa ja tuo tarra... Nosturikin mun mielestä sen verran samanlainen, että kelpaa paremman puutteessa...
Itseä se häiritsee kun alalla olen. :D

Edit. Mutta multa loppuu offtopic tähän. Jatkakaa. Ihan hyvännäköstä alkua tuossa blogissa näytti olevan. Nauratti vain kun ap sanoi "buffalo". Onhan se buffalon runkoon rakennettu, mutta buffalo on silti mulle ajokone. Ei moto. Toivottavasti tämä nyt ei aiheuttanut kenellekkään pahaa mieltä eikä kuuluisaa "peppu kipeyttä".

Edit2. Mode voi poistaa tän ylimääräsen ni ei mee blogi tukkoon paskasta. :iso:
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”