MTY M&K

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme!
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
JiiÄm
Viestit: 439
Liittynyt: 04.03.2013 18:17
Tämänhetkinen kaupunki:: Vampula.
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomea, ruottia ja englantia
Multiplayer tunnuksesi?: JiiÄm
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Satakunta

MTY M&K

Viesti Kirjoittaja JiiÄm »

Kuva
Morjesta vaan kaikille. Alotettiin kaverin kanssa tämmönen blogin teko.
Eli me pidetään täällä Etelä-Karjalassa n. 300 ha suuruista maito-ja viljatilaa.
Koneet näkyvätkin tuossa aloituskuvassa kaikki.

Itse en mikään tarinan keksijä ole, joten päivitykset ovat enimmäkseen kuvapainotteisia.

Päivitys 1
Eli tänään aloteltiin keväthommia. Äestystä ja kylvöä luvassa siis.
Kuva
Pellolle lähös.
Kuva
Kylvökoneeseen tavaraa. Ja sitten vaan kuvia enemmän. Minä siis itse äestän ja kaveri hoitaa kylvämisen.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ja sitten lähettiin syömään. Ruokahetken jälkeen ei kuvia tullut otettuakkaan. Seuraavassa päivityksessä sitten jatketaan näitä hommia tai sitten ruiskutellaan.
Mutta joo se ois morjes.
Kuva
bianca
Viestit: 39
Liittynyt: 03.10.2011 20:36
Tämänhetkinen kaupunki:: Loimaa
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Viesti:

Re: MTY M&K

Viesti Kirjoittaja bianca »

Komiaa
bianca
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”