EDIT:
3m tessussa ja homma sujuu jo paljon parremin.

![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Kasitonni kirjoitti:Löyty joo mutta vielä ku linkki toimis, tai sitten en osaa ladata ku sivusto on jotai siansaksaa.
![]() | Lataa tästä... |
Kasitonni kirjoitti:Mappia meinasin mutta kiitos tollekin kyllä on käyttöä.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Itseasiassa toi lumi mitä mä käytän on lannoitetta eli ei tarvitse muokata mitään tekstuureja sen suhteen.Teemu kirjoitti:Vois tehä omasta mapistakin talviversioo. En oo vielä kerenny perehtymään noihin talvimappeihin, et minkä päälle lumi on tehty? Ruoho?
![]() | Lataa tästä... |
Ainoa miinus lannotteessa on se että se painaa niin pirusti, filltype adjustmentti on siis ehdoton laittaa pois päältä auratessa.maajusssiiii kirjoitti:Itseasiassa toi lumi mitä mä käytän on lannoitetta eli ei tarvitse muokata mitään tekstuureja sen suhteen.Teemu kirjoitti:Vois tehä omasta mapistakin talviversioo. En oo vielä kerenny perehtymään noihin talvimappeihin, et minkä päälle lumi on tehty? Ruoho?
Ihan hyvin onnistuu ku laittaa vaan peräpainon.Simppa kirjoitti:Ainoa miinus lannotteessa on se että se painaa niin pirusti, filltype adjustmentti on siis ehdoton laittaa pois päältä auratessa.maajusssiiii kirjoitti:Itseasiassa toi lumi mitä mä käytän on lannoitetta eli ei tarvitse muokata mitään tekstuureja sen suhteen.Teemu kirjoitti:Vois tehä omasta mapistakin talviversioo. En oo vielä kerenny perehtymään noihin talvimappeihin, et minkä päälle lumi on tehty? Ruoho?
![]() | Lataa tästä... |
Viitsiskö maajusssiii kertoa kuinka tuo fertilizer laitetaan mappiin? Saisin oman mappini jakoon kahtena versiona jos suinkin tiedät ja osaat neuvoa.maajusssiiii kirjoitti:Itseasiassa toi lumi mitä mä käytän on lannoitetta eli ei tarvitse muokata mitään tekstuureja sen suhteen.Teemu kirjoitti:Vois tehä omasta mapistakin talviversioo. En oo vielä kerenny perehtymään noihin talvimappeihin, et minkä päälle lumi on tehty? Ruoho?