Price: 14.500€
Daily: 85€
Max. Speed: 38 kph
Power: 90 hp
Fuel: 85 liters
Credit(s):locloc
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Oma vain vaihoin putke siit en muuta oikeastaa vähä textuureja muokkasin mut toi 110-90 on jaossa mut ei mun.fipatti kirjoitti:On komee!Ps. mikä toi 110 90 on. Onko yleisessä jaossa vai onko oma ediiti?
OkMARKKA kirjoitti:Oma vain vaihoin putke siit en muuta oikeastaa vähä textuureja muokkasin mut toi 110-90 on jaossa mut ei mun.fipatti kirjoitti:On komee!Ps. mikä toi 110 90 on. Onko yleisessä jaossa vai onko oma ediiti?
Onnistuisko mitenkähä jos tuuppaisit sen tänne tai pelkästään minulle? Ois aika hiano tuuninki meinaa!MARKKA kirjoitti:Oma vain vaihoin putke siit en muuta oikeastaa vähä textuureja muokkasin mut toi 110-90 on jaossa mut ei mun.fipatti kirjoitti:On komee!Ps. mikä toi 110 90 on. Onko yleisessä jaossa vai onko oma ediiti?
Sanon vielä kerran turha kinua opettelee modaamaan ja sitten ehdottaaa vaihtokauppaa.elppi kirjoitti:Onnistuisko mitenkähä jos tuuppaisit sen tänne tai pelkästään minulle? Ois aika hiano tuuninki meinaa!MARKKA kirjoitti:Oma vain vaihoin putke siit en muuta oikeastaa vähä textuureja muokkasin mut toi 110-90 on jaossa mut ei mun.fipatti kirjoitti:On komee!Ps. mikä toi 110 90 on. Onko yleisessä jaossa vai onko oma ediiti?
eipä tos muut tuningia oo ku toi kromi putki ja uudet texturet tos katon reunas.elppi kirjoitti:Onnistuisko mitenkähä jos tuuppaisit sen tänne tai pelkästään minulle? Ois aika hiano tuuninki meinaa!MARKKA kirjoitti:Oma vain vaihoin putke siit en muuta oikeastaa vähä textuureja muokkasin mut toi 110-90 on jaossa mut ei mun.fipatti kirjoitti:On komee!Ps. mikä toi 110 90 on. Onko yleisessä jaossa vai onko oma ediiti?
![]() | Lataa tästä... |
En tiedä samaa itsekki ihmettelin.valmetti 1502 t kirjoitti:Mikäs etukuormaaja tähän pitäs käydä, koska pelin omat ei käy?