Toivottavasti ei haittaa fv moddinkia vaikka laitan

Kredut: Modelli:Fv modding
Ingame fs15:Mega
Editointi:Mega
Linkki:
![]() | Lataa tästä... |

![]() | Lataa tästä... |
Seo katos valmettiViljamiFIN kirjoitti:Hieno on, mutta miten ihmeessä tuommone noukinvaunun järkäle kulkee tuolla? Kenties hiukan ruuvattu...
Lataat ensinnä sitten menet tiedostot>my games>Farming simulatori 2015> ja siirrät ladatuista tiedostoista sen lataamasi tiedoston sinne. Se on taas sitten että jos lataamaasi tiedosto on pakattu eli sielä on monta modia niin silloin sinun täytyy purkaa se esim. winrar:lla, mutta tämän tiedoston vain siirrät modi kansioosi.Valtra-poika kirjoitti:Moi
Miten minä lataan tään mulla on ladattuna mutta entäs asentaminen ?
OHJEET KIITOS
konemies00 kirjoitti:Lataat ensinnä sitten menet tiedostot>my games>Farming simulatori 2015> ja siirrät ladatuista tiedostoista sen lataamasi tiedoston sinne. Se on taas sitten että jos lataamaasi tiedosto on pakattu eli sielä on monta modia niin silloin sinun täytyy purkaa se esim. winrar:lla, mutta tämän tiedoston vain siirrät modi kansioosi.Valtra-poika kirjoitti:Moi
OHJEET KIITOS
Sun pitää joko purkaa se .ZIP -tiedosto tai jos siellä sisällä on purettuja kansioita niin kopioida ne sitten MODS -kansioon.Valtra-poika kirjoitti:konemies00 kirjoitti:Lataat ensinnä sitten menet tiedostot>my games>Farming simulatori 2015> ja siirrät ladatuista tiedostoista sen lataamasi tiedoston sinne. Se on taas sitten että jos lataamaasi tiedosto on pakattu eli sielä on monta modia niin silloin sinun täytyy purkaa se esim. winrar:lla, mutta tämän tiedoston vain siirrät modi kansioosi.Valtra-poika kirjoitti:Moi
OHJEET KIITOS
joo tiiän mut siis ei mul toimi mulla on zippinä se ja sitten sen sisälä on kansio, siel on ne jutut ???