Missä vika?

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Avatar
LogLift
Viestit: 556
Liittynyt: 17.10.2015 12:22

Missä vika?

Viesti Kirjoittaja LogLift »

Kuva
Missä vika? Alan tekemään mappiprojektia mutta GE huutaa tätä. :?
Kuva
Kiitos Finski!
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Ei jumalauta mikä Jonnelandia tääkin nykyään on...

Ja alkuperäiseen niin tuo vissiin vaikuttaa siltä, että nuo kaikki virheissä mainitut objektit puuttuvat mapin alikansioista ja onko sitten XML-tiedostossakin jtn virhettä tapahtunu. En osaa muuten auttaa mutta voit kokeillaa asentaa Editorin uusiksi ja ladata kunnon toimivan tyhjän mapin.
#Kuuukkelijutut
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Täytätte aina nää Logliftin asialliset aiheet paskamyrkyillä. Sitten ihmetellään että mikä tätä foorumia vaivaa. :D Alkaa näyttämään siltä että vois olla kurinpidon paikka jollekki muullekin kun Lokkerille. ;)
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
LogLift
Viestit: 556
Liittynyt: 17.10.2015 12:22

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja LogLift »

mikebirdie kirjoitti:Ei jumalauta mikä Jonnelandia tääkin nykyään on...

Ja alkuperäiseen niin tuo vissiin vaikuttaa siltä, että nuo kaikki virheissä mainitut objektit puuttuvat mapin alikansioista ja onko sitten XML-tiedostossakin jtn virhettä tapahtunu. En osaa muuten auttaa mutta voit kokeillaa asentaa Editorin uusiksi ja ladata kunnon toimivan tyhjän mapin.
Okei, kiitos!
Kuva
Kiitos Finski!
Avatar
LogLift
Viestit: 556
Liittynyt: 17.10.2015 12:22

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja LogLift »

Kasitonni kirjoitti:Täytätte aina nää Logliftin asialliset aiheet paskamyrkyillä. Sitten ihmetellään että mikä tätä foorumia vaivaa. :D Alkaa näyttämään siltä että vois olla kurinpidon paikka jollekki muullekin kun Lokkerille. ;)
Niinpä, minua aletaan syyttämään kusetuksesta(moilonen/kone-mies) kun kysyn että mikäköhän voisi olla vikana kun tulee erroria. :D Ihme touhua!
Kuva
Kiitos Finski!
Avatar
Valtra Driver
Viestit: 143
Liittynyt: 04.05.2014 12:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Etelä-Karjala
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Valtra Driver »

Ei sitä ilma perusteluja voi toista ruveta haukuu tietääkseni. Kuulkaas poijaat jos teil ei oo muuta tekemist ku haukkuu toista nii menkää vaik omaa huoneesee ja tutustukaa tein oikeeseen käteen vaikka ja keksikää mitä sillä voi tehä.
Metsästäjä
Viestit: 72
Liittynyt: 29.09.2015 11:29
Tämänhetkinen kaupunki:: Nivala
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: metsästäjä
Paikkakunta: Nivala

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Metsästäjä »

Valtra Driver kirjoitti:Ei sitä ilma perusteluja voi toista ruveta haukuu tietääkseni. Kuulkaas poijaat jos teil ei oo muuta tekemist ku haukkuu toista nii menkää vaik omaa huoneesee ja tutustukaa tein oikeeseen käteen vaikka ja keksikää mitä sillä voi tehä.
:lol:
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Lopettakaa nyt tämä! On vaan niin lapsellisia viestejä tässäkin topiikissa että ei herran jestas. En siis tarkoita kaikkia viestejä mutta suurin osa viesteistä on ihan saakelin lapsellisia. Onkohan yhtäkään aihetta missä on LogLiftin viesti mutta ei paskamyrskyä?
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Kyllähä se o intteneti taakse piiloutuo ja sen turvin huuella ko ee tartte ommaa naamaa näöttää. Ja jokane tekkee omassa elämässään aena virheitä, elekee puuttuko toeste elämmää va yrittäkkää ellää jokane ommaa elämmää. Itte oon tosin teheny hieman rankempiaan virheitä mitäte.. :D

Ja toesekseen, tää on intternet, en ymmärrä minkä takkie otatte kaeke ni tosissaan? :D Se taetaa olla suurin ongelma nyt tässä. Ja jos joku o teheny toesenni käöttäjän, mitä vitun väliä? Mitäse teiä muitte persettä kutittaa, mistä seo teiltä poesa? Ei mistään, sitä minäki.

Ja vaekka joku kusettasihi, ni mitä sitte. Kyllä sitä jossae vaeheessa totuus lyö naamaan. Yrittäkkää nyt ees vittu jollae tappaa käöttäötyö, ei tästä tällämenolla tuu yhtään parempaa foorumie. Sitte itkettää ko on paska foorumi. Iha oma syy.

Kattokkaa peiliin, siellä on syy. Vaekka oottehi 10-15v, ni yrittäkkää olla hiema viisaampie ja "aekuismaesempie", vaekka tiijän että seo mahotonta.

Itteä alakaa pikkuhilijaa vituttammaa tää teiä touhu. Olen puhunut. Peace.
Viimeksi muokannut Ruzi, 26.06.2016 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Ruzi kirjoitti:Kyllähä se o intteneti taakse piiloutuo ja sen turvin huuella ko ee tartte ommaa naamaa näöttää. Ja jokane tekkee omassa elämässään aena virheitä, elekee puuttuko toeste elämmää va yrittäkkää ellää jokane ommaa elämmää. Itte oon tosin teheny hieman rankempiaan virheitä mitäte.. :D

Ja toesekseen, tää on intternet, en ymmärrä minkä takkie otatte kaeke ni tosissaan? :D Se taetaa olla suurin ongelma nyt tässä. Ja jos joku o teheny toesenni käöttäjän, mitä vitun väliä? Mitäse teiä muitte persettä kutittaa, mistä seo teiltä poesa? Ei mistään, sitä minäki.

Ja vaekka joku kusettasihi, ni mitä sitte. Kyllä sitä jossae vaeheessa totuus lyö naamaan. Yrittäkkää nyt ees vittu jollae tappaa käöttäötyö, ei tästä tällämenolla tuu yhtään parempaa foorumie. Sitte itkettää ko on paska foorumi. Iha oma syy.

Kattokkaa peiliin, siellä on syy. Vaekka oottehi 10-15v, ni yrittäkkää olla hiema viisaampie ja "aekuismaesempie", vaekka tiijän että seo mahotonta.

Itteä alakaa pilluhilijaa vituttammaa tää teiä touhu. Olen puhunut. Peace.
Taas tämä kaennuun murre :D Mutta joo Ruzi puhuu asiaa
Avatar
N141H
Viestit: 1143
Liittynyt: 13.10.2013 12:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Mynämäki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Mynämäki
Viesti:

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja N141H »

Mun tietääkseni noista warning jutuista ei tarvii välittää, mielestäni ei vaikuta mapin toimivuuteen.
Kuva
Kuva
Avatar
LogLift
Viestit: 556
Liittynyt: 17.10.2015 12:22

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja LogLift »

N141H kirjoitti:Mun tietääkseni noista warning jutuista ei tarvii välittää, mielestäni ei vaikuta mapin toimivuuteen.
Juu, se varmaan muuten toimisi mutta näyttää mustaa ruutua kokoajan. :?
Kuva
Kiitos Finski!
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Mitäs mapin pohojaa käytät? En tiiä onko siitä kiinni mutta aattelimpahan vaan kysyä. Ja mikä versio sulla on GE:ssä?
Avatar
LogLift
Viestit: 556
Liittynyt: 17.10.2015 12:22

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja LogLift »

SampleModMap ja GE versio 6.0.3
Kuva
Kiitos Finski!
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

LogLift kirjoitti:SampleModMap ja GE versio 6.0.3
Kokeele käyttää sitä Komaalin "Tyhjä" nimistä mapin pohjaa ittellä se ainakin toimii.
Avatar
LogLift
Viestit: 556
Liittynyt: 17.10.2015 12:22

Re: Missä vika?

Viesti Kirjoittaja LogLift »

Juu, kiitos vinkistä Tuputin!
Kuva
Kiitos Finski!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”