Ei toimi

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Valtteri[FIN]
Tämänhetkinen kaupunki:: Loviisa
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Ei toimi

Viesti Kirjoittaja Valtteri[FIN] »

Eli konvasin tossa Kverlandin mower packin joka tulee kauppaan. Mutta kun se onstaa se sanoo että ostaa sitä mutta ei osta. Kun painaa enteriä se lopettaa ja voi poistua kaupasta. Se näkyy kaupan pihassa mutta sitä ei voi ottaa traktorin perään. Toivottavasti jollakin on neuvo miten sen saisi toimimaan.
Kuva

Mukava on kesän tullen kuivaa sarkaa niittää viljelijä ihmeenä koko kylä kiittää, muija joskus huokaa että nyt jo kylvöt riittää se on putkesta kiinni koko homma.
urttu11
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Ei toimi

Viesti Kirjoittaja urttu11 »

Mulla ois semmonen ongelma et kun lataan/puran modin ja käynnistän pelin, peli näyttää että modit on sielä mutta kun meen mappiin ostamaan vaikka modi traktoria niin sielä ei näy mitään... eikä mitään muutakaan modia jonka oon ladannu ja purkanu... :!: Toivon pikaista vastausta :!: Onko kellään muulla käyny samaa? Jos on millä saanut toimii?
Farmingmies
Tämänhetkinen kaupunki:: Punkalaidun
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi & englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Farmingmies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Ei toimi

Viesti Kirjoittaja Farmingmies »

Valtterin kans mulla on sama ongelma. Ja tuohon urtun juttuun neuvosin, että paina kaupassa siitä nuolesta, kunnes tulee Mods (category)- kohta ja siellä pitäis olla.
Kuva

Painu helvettiin tai tuun hakeen sut tänne.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”