Ei toimi ei.

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Nuffield56
Viestit: 1
Liittynyt: 27.12.2014 21:29
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Ei toimi ei.

Viesti Kirjoittaja Nuffield56 »

Farming Simulator 15 ei vaan suostu toimimaan.
Ensin peli antoi seuraavanlaisen errorin: "Could not init 3D system. Shader Model 3.0 is required. Please install the latest video drivers. Download latest GPU driver now?"
Minä tein kuten käskettiin ja päivittelin konetta aivan sääntöjen mukaan.
Tämän jälkeen sama errori. Poistin pelin asennuksen ja installoin sen uudelleen. Tämän jälkeen peli ilmoitti seuraavaa: "Giants Engine 6.0.0 lakkasi toimimasta. Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan" Ja sitten Windows etsi ongemaan ratkaisuja, muttei löytänyt.
Nyt olen aivan hukassa. Mitä nyt? Olisiko jollain vinkkiä siihen, mitä pitäisi tehdä, jotta peli saataisiin toimimaan? :shock:
Sitten vielä toinen kysymys. Meillä on myös läppäri, jolla yritin myös saada pelin toimimaan, mutta peli ei sallinut käyttää product keytä toisessa koneessa. Onko mitään keinoa, jolla levyn saisi pyörimään sillä läppärillä, jollei pöytäkone suostu yhteistyöhön?
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Ei toimi ei.

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

Käynnistä koneesi vikasietotilassa (Ennen windowsin latautumista painele F8 näppäintä). Sen jälkeen kun vikasietotila on latautunut, poistat vanhat ajurit ja käynnistät koneen uudelleen niin että ne ajurit tosiaan poistuu. Sen jälkeen kone taas käyntiin vikasietotilassa ja asennat uudet ajurit sillä työkalulla jonka saa kortin valmistajan sivuilta (tai jos löydät itse uudet ajurit).

Jos korttisi ei ole vanha ja pelin pitäisi toimia kortillasi, mutta siitä huolimatta tulee tuo ilmoitus, on ongelmana se ettei ajuri ole asentunut kunnolla ja siksi se täytyy ensiksi erikseen poistaa.

Mutta huomaa että Jos pelisi tosiaan ilmoittaa että Giants 6.0.0. kaatui, muista päivittää myös peli.

Tuossa on päivitykseen linkki: http://www.farming-simulator.com/updates.php?lang=en
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”