Metsämaan-tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Re: Metsämaan-tila

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Päivitystä tänään illalla. Älkää ihmetelkö, jos mappi näyttää vähä keskeneräiseltä, koska se on mun priva mappi.
Kuva<-Aralle kiitokset!
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Re: Metsämaan-tila

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

Päivitys 3!
Morjes! Viimepäivityksestä onkin jo tovi ja nyt elellään alku syksyä. Puinnit ja maissin silputus ollaan aloittamassa. Eli tällä hetkellä ollaan täällä Akonpohjalla. Sieltä urakointi firmasta lähdin, kun ei saanut omia koneita käyttää, joten otin lopputilin. Nyt oon ostanut akonpohjalta uuden tilan ja 7hehtaaria peltoa. Tänään on vuorossa syysvehnän kylvöä ja tilaan tutustumista, kun en itsekkään ollut, koskaan käynyt siellä. Ai juu ja oon unotanut kertoa, että muijakin löytyy. Sen kanssa menin naimisiin, kun olin 22-vuotias. Vaimon ikähän oli tuolloin 21V. Niin ja onhan meillä lapsikin. Nimeltään Markku 13V. Ja vaimon nimi on muuten Mari.
Kuva
Kuva, kun olin pellolle menossa, kun mulla on Niiden omien peltojen lisäksi yks vuokra pelto tossa yhen maitotilan vieressä.
Kuva
Markun ottama kuva, kun oli ajamassa pellolle.
Kuva
Ja menoks!
Kuva
Kuva
Kuva
Markulle tuli tylsää niin rupes testailemaan uutta kauko ohjattavaa heli kopteriaan missä on kamera, niin otti tuon kuvan testiksi ja anto mulle.
Kuva
Kuva
Valmis!
Kuva
Uutta tilaa kohti ajamassa.
Kuva
Kuva
Perillä! Ihan hyvän näkönenhän tuo on.
Kuva
Sitten kylvökone irti ja trktori parkkiin.
Kuva
Pitäsköhän tuo kesanto kyntää? Juu mutta ei tähän päivitykseen ole enää mitään lisättävää, joten jatkamme ensi päivityksessä. Siihen asti moro!
Kommenttia :!:
Kuva<-Aralle kiitokset!
patte027
Viestit: 66
Liittynyt: 28.11.2015 23:59
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuopio
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Metsämaan-tila

Viesti Kirjoittaja patte027 »

Nättiä!
Windows 7 Ultimate 64-bit, Intel Core i7 @ 4.00GHz
Haswell 22nm Technology, ASRock Z97 Pro4 (CPUSocket), 4095MB NVIDIA GeForce GTX 960 (Gigabyte), 223GB KINGSTON SHFS37A240G SCSI Disk Device (SSD), RAM 8,00Gt ja joku vanha 1tera kovo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”