Oy Kuljetus&Urakointi J.Tiihonen AB (4)
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Oy Kuljetus&Urakointi J.Tiihonen AB (4)
...
Viimeksi muokannut luppe, 03.10.2015 22:19. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Oy Kuljetus&Urakointi J.Tiihonen AB
Muutama pyyntö...
1. Kirjoitusvirheet kuntoon (satun naisesti)
2. Hud Hider mod
3. Kuvat maantasosta niin näyttää paremmalta
Mutta tarinaltaan hyvää
1. Kirjoitusvirheet kuntoon (satun naisesti)
2. Hud Hider mod
3. Kuvat maantasosta niin näyttää paremmalta

Mutta tarinaltaan hyvää
Pyynyöihisi on vastattu ja asiat korjattu
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Joo nuo yllä olevat ompin ainoat viat mitä löytyy pääsaintoisesti ainoastaan nuo lootat häiritsee.
Kyllä kannattaa jatkaa.
Kyllä kannattaa jatkaa.

Voorumin kovin deutzimies.

-
No mun mielest vaan 1 persoonasta.Atcat123 kirjoitti: 3. Kuvat maantasosta niin näyttää paremmalta

-
No se on toinen..Pelaaja80 kirjoitti:No mun mielest vaan 1 persoonasta.Atcat123 kirjoitti: 3. Kuvat maantasosta niin näyttää paremmalta
Konkurssi ja uusi alku.
No se on Tiihonen taas terve!
Mistähän sitä alottas täsä on ollu kaikenlaaista.No alotetaanko firman konkurssista. Elikkä reilu viikko takaperin osuuskunta irti sanoi karja-auton sopimuksen ja jotain piti keksiä kun tuo urakointi eikä rahtihommat elättäny. Sovittiin että Oscar osti koko Ruotsin liiketoiminnan. Minä,Monica ja Uuno palattiin suomeen monen vuoden jälkeen. Sovittiin jo etukätteen et siirryn isälle metsäkoneen/traktorin rattiin.Vanhoja nämäsen koneet on mutta muistettu huoltaa. Esimerkkinä kerrottakoon hollannista uitettu teliveto F12 Volvo. Ajettu 1,5 milj. Ja vetää paljon paremmin ko tuo kylän uusin r730.
No annetaan olla ja annetaan vuoro päivitykselle.
Mistähän sitä alottas täsä on ollu kaikenlaaista.No alotetaanko firman konkurssista. Elikkä reilu viikko takaperin osuuskunta irti sanoi karja-auton sopimuksen ja jotain piti keksiä kun tuo urakointi eikä rahtihommat elättäny. Sovittiin että Oscar osti koko Ruotsin liiketoiminnan. Minä,Monica ja Uuno palattiin suomeen monen vuoden jälkeen. Sovittiin jo etukätteen et siirryn isälle metsäkoneen/traktorin rattiin.Vanhoja nämäsen koneet on mutta muistettu huoltaa. Esimerkkinä kerrottakoon hollannista uitettu teliveto F12 Volvo. Ajettu 1,5 milj. Ja vetää paljon paremmin ko tuo kylän uusin r730.
No annetaan olla ja annetaan vuoro päivitykselle.
-
Hemmetin hyvvää luettavaa!
Mikä ois teijän mielestä sopeva väliaika näitten päivitysten kans?
Takaisin rekan rattiin?
No se on minä taas täälä terve! No minä eli Tiihonen.
Se tieurakka mistä kerroin jo edellisessä päivityksessä etenee ja nyt voi hyvin. Isäntä sielä on ollut pääsääntöisesti hommisa. Ite ooon ollu toimiston puolella ja hoitanu jäjestelyt ja vähä muutaki.
Elikkä perheen lisäystä ois tulossa. Saa nähä kumpi tullee juitsari vai kuski. No annetaan vuoro päivitykselle.
KOMMENTTIA lukeeko joku tätä.
Se tieurakka mistä kerroin jo edellisessä päivityksessä etenee ja nyt voi hyvin. Isäntä sielä on ollut pääsääntöisesti hommisa. Ite ooon ollu toimiston puolella ja hoitanu jäjestelyt ja vähä muutaki.

-
- Kielet: Suomi, Englanti, Saksa ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Zamppa
Re: Oy Kuljetus&Urakointi J.Tiihonen AB (3)
Aivan mahtavaa blogia on! Luen heti kun tulee uusi päivitys! 

Skodat on huonoja, Mercedes-Benz.
Ford 7710 , -86.
Ford 7710 , -86.
Rekkamies
MORO! Täälä Tiihonen.
Nyt on taas talvi menny viime päivityksestä. Mehtäkonepuolella on ollut aikas hiljasista ja on tullut tehtyä seka hommia. On tullut tuurailtua K-Maataloudessa varastomiehiä, mekaanikkoja yms. Tuli myös oltua paripäivää trukkikuskina sahalla. Muun ajan oonki ajanu ukkolla hake-autoa. Saapa nähdä kauvan sitä vielä jaksaa aijaa, 3kertaa ajettu ojaan,5 renkasta,Scaniasta optigruise ja kaiken kukkuraksi kerran jäi vieltä vetokita käteen kärryä irroittaessa. Kesällä vielä pärjää mutta talvella ketjujen kans..EN EDES HALUA MUISTELLA!!! Mutta mennään päivitykseen..Ainii muuten kaadoimaa kerrän kärrynki. Ei kannata mennä pehmellä tielle. Mutta nyt se päivitys.
KOMMENTOIKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt on taas talvi menny viime päivityksestä. Mehtäkonepuolella on ollut aikas hiljasista ja on tullut tehtyä seka hommia. On tullut tuurailtua K-Maataloudessa varastomiehiä, mekaanikkoja yms. Tuli myös oltua paripäivää trukkikuskina sahalla. Muun ajan oonki ajanu ukkolla hake-autoa. Saapa nähdä kauvan sitä vielä jaksaa aijaa, 3kertaa ajettu ojaan,5 renkasta,Scaniasta optigruise ja kaiken kukkuraksi kerran jäi vieltä vetokita käteen kärryä irroittaessa. Kesällä vielä pärjää mutta talvella ketjujen kans..EN EDES HALUA MUISTELLA!!! Mutta mennään päivitykseen..Ainii muuten kaadoimaa kerrän kärrynki. Ei kannata mennä pehmellä tielle. Mutta nyt se päivitys.
Re: Oy Kuljetus&Urakointi J.Tiihonen AB (4)
Tosi hyvää blokia! Jatkoa vaan!

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4