Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORIAL]
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORIAL]
Tässä tämä, lainattu Venomin Alkuperäistä ohjetta.
Eli aloita avaamalla sen koneen i3d. tiedosto, minkä päälle haluat sen juttus laittaa.
Sitten importaat sen siihen, tässä tapauksessa tuo 1210.
Sitten valitsen sen korin tai mikä sitten ikinä onkaan ja otat edit valikosta cut (Ctrl + X). Sen pitäs hävitä siitä.
Seuraavaksi valitset sen koko koneen minkä päälle sen pistät, ja otat edit valikosta paste (Ctrl + v).
Nyt pienennät sen sopivaan kokoon ja liikutat sen sopivaan kohtaan. Kun sopivassa kohdassa poista alkuperäisen näkyvyys, koko koria et voi poistaa ku tosta saa mittarit ja pelit ym muut ilman indeksien kanssa tappelua.
Sitten kun se on sopivassa paikassa, rupeet poistaan sen alla olevan turhia osia mitä et halua säilyttää.
Valitse poistettava osa. Selaa sitä vieressä olevaa listaa alemmas, etsi sieltä kohta non renderable ja laita raksi siihen.
Lopuksi siirrät kameran takaisin samaan kohtaan missä se oli alottaessa ja tallennat.
Jos kaikki meni ohjeiden mukaan, niin sen pitäisi näkyä ja toimia pelissä.
Ei ole vielä valmis, renkaat sun muut pitää siirtää ja laittaa oikeiks mutta tää onki vaan korin importtaus.
Eli aloita avaamalla sen koneen i3d. tiedosto, minkä päälle haluat sen juttus laittaa.
Sitten importaat sen siihen, tässä tapauksessa tuo 1210.
Sitten valitsen sen korin tai mikä sitten ikinä onkaan ja otat edit valikosta cut (Ctrl + X). Sen pitäs hävitä siitä.
Seuraavaksi valitset sen koko koneen minkä päälle sen pistät, ja otat edit valikosta paste (Ctrl + v).
Nyt pienennät sen sopivaan kokoon ja liikutat sen sopivaan kohtaan. Kun sopivassa kohdassa poista alkuperäisen näkyvyys, koko koria et voi poistaa ku tosta saa mittarit ja pelit ym muut ilman indeksien kanssa tappelua.
Sitten kun se on sopivassa paikassa, rupeet poistaan sen alla olevan turhia osia mitä et halua säilyttää.
Valitse poistettava osa. Selaa sitä vieressä olevaa listaa alemmas, etsi sieltä kohta non renderable ja laita raksi siihen.
Lopuksi siirrät kameran takaisin samaan kohtaan missä se oli alottaessa ja tallennat.
Jos kaikki meni ohjeiden mukaan, niin sen pitäisi näkyä ja toimia pelissä.
Ei ole vielä valmis, renkaat sun muut pitää siirtää ja laittaa oikeiks mutta tää onki vaan korin importtaus.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- truck-king
- Viestit: 251
- Liittynyt: 12.02.2011 10:17
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Käyhän se näinkin ainakin alkuun, mutta suosittelen sitten jos rupeaa jotain jakoonkin laittamaan niin poistakaa nuo kaikki turhat ihan deletellä ja lopuksi avaatte xml-tiedoston ja käytte kaikki indexit läpi ja korjaatte ne. Välillä kun tulee sellaisia modeja vastaan mistä löytyykin yhtäkkiä 10 traktoria, kun jokainen on vaan lätännyt uuden mallinnuksen toisen päälle. Tämä on sellainen asia missä me suomalaiset FS-modaajat olemme huomattavasti muita jäljessä. Panostetaan ainoastaan siihen ulkonäköön, ei ollenkaan siihen mitä se on modillisesta näkökulmasta katsottuna.
Aarnikotka ratissa tekee auton
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Tämäkin, aattelin seuraavana tehä indeksi tutoriaalin nii sitte voi poistaa ja laittaa indeksit uudestaan.truck-king kirjoitti:Käyhän se näinkin ainakin alkuun, mutta suosittelen sitten jos rupeaa jotain jakoonkin laittamaan niin poistakaa nuo kaikki turhat ihan deletellä ja lopuksi avaatte xml-tiedoston ja käytte kaikki indexit läpi ja korjaatte ne. Välillä kun tulee sellaisia modeja vastaan mistä löytyykin yhtäkkiä 10 traktoria, kun jokainen on vaan lätännyt uuden mallinnuksen toisen päälle. Tämä on sellainen asia missä me suomalaiset FS-modaajat olemme huomattavasti muita jäljessä. Panostetaan ainoastaan siihen ulkonäköön, ei ollenkaan siihen mitä se on modillisesta näkökulmasta katsottuna.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
- Viestit: 2782
- Liittynyt: 24.07.2012 14:12
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Kiitos oppaasta!
-
- Viestit: 3326
- Liittynyt: 19.05.2012 17:08
- Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
- Viesti:
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Ongelmana on että ne kamerat jätetään ylensä vinoon kun ne palautetaan. Itte ainaki painan create camera ja editoinnin jälkee sitte poistan sen.
Suora putki on kaiken A ja O.
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Ite vaa muokkaan ja lopuks vasemmasta palkista kameran kulmat nollille.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
- Viestit: 4938
- Liittynyt: 24.01.2012 19:17
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Mut kertokaas näin täälä samalla että mitenkä niinku sen raktorin renkaat saa pois näkyviltä, minkä päälle on ingamettanu koneen eli tässä tapauksessa ton buherin?
Giantsissa ne ei näy ja on uudet renkaat + vanteet asenneltu mutta pelissä ne Buherin renkaat näkyy?
Giantsissa ne ei näy ja on uudet renkaat + vanteet asenneltu mutta pelissä ne Buherin renkaat näkyy?
-
- Viestit: 2470
- Liittynyt: 15.10.2013 08:20
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: pälkäne
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Tehkää ihmeessä lisää ohjeita Että sais modin alusta loppuun tehyä ohjeitten kanssa
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Seon mullaki vielä vähä hakusessa, mutta se ottaa ne renkaat pelin kansiosta, ne pitää kopioida modin kansioon ja sitä kautta jotenki, asiasta tulee ohje kunhan osaan sen tehdä.Valtra_mies kirjoitti:Mut kertokaas näin täälä samalla että mitenkä niinku sen raktorin renkaat saa pois näkyviltä, minkä päälle on ingamettanu koneen eli tässä tapauksessa ton buherin?
Giantsissa ne ei näy ja on uudet renkaat + vanteet asenneltu mutta pelissä ne Buherin renkaat näkyy?
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
- Viestit: 3326
- Liittynyt: 19.05.2012 17:08
- Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
- Viesti:
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Meet koneen .xml tiedostoon (esim. buehrer6135A.xml) Ja poistat sieltä:Valtra_mies kirjoitti:Mut kertokaas näin täälä samalla että mitenkä niinku sen raktorin renkaat saa pois näkyviltä, minkä päälle on ingamettanu koneen eli tässä tapauksessa ton buherin?
Giantsissa ne ei näy ja on uudet renkaat + vanteet asenneltu mutta pelissä ne Buherin renkaat näkyy?
<dynamicallyLoadedParts>
<dynamicallyLoadedPart node="0|1" linkNode="0>0|0" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_380_70R24.i3d" />
<dynamicallyLoadedPart node="0|0" linkNode="0>1|0" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_380_70R24.i3d" />
<dynamicallyLoadedPart node="0|1" linkNode="0>2" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_520_70R34.i3d" />
<dynamicallyLoadedPart node="0|0" linkNode="0>3" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_520_70R34.i3d" />
</dynamicallyLoadedParts>
Suora putki on kaiken A ja O.
-
- Viestit: 4938
- Liittynyt: 24.01.2012 19:17
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Kiitoksia, ottakaa tästä opiksenne kun tulee suora ja nopea vastaus kertaakaan enempää kysymättä !arska fs11 kirjoitti:Meet koneen .xml tiedostoon (esim. buehrer6135A.xml) Ja poistat sieltä:Valtra_mies kirjoitti:Mut kertokaas näin täälä samalla että mitenkä niinku sen raktorin renkaat saa pois näkyviltä, minkä päälle on ingamettanu koneen eli tässä tapauksessa ton buherin?
Giantsissa ne ei näy ja on uudet renkaat + vanteet asenneltu mutta pelissä ne Buherin renkaat näkyy?
<dynamicallyLoadedParts>
<dynamicallyLoadedPart node="0|1" linkNode="0>0|0" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_380_70R24.i3d" />
<dynamicallyLoadedPart node="0|0" linkNode="0>1|0" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_380_70R24.i3d" />
<dynamicallyLoadedPart node="0|1" linkNode="0>2" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_520_70R34.i3d" />
<dynamicallyLoadedPart node="0|0" linkNode="0>3" filename="$data/vehicles/wheels/trelleborg/trelleborgTM700_520_70R34.i3d" />
</dynamicallyLoadedParts>
- vilje Liä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 23.10.2013 13:28
- Kielet: suomi ruotsi englanti viro
- Multiplayer tunnuksesi?: neli veto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: siellä missä viljellään tosissaan!
- Viesti:
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
linkki kanavaan-) https://www.youtube.com/channel/UCNoGSM ... EB6_eDwysw
MASSEY FERGUSON=enemmän kuin hyvä
MASSEY FERGUSON=enemmän kuin hyvä
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Valitsitko koko päälle laitettavan koneen ja sen päälle liitit? Näyttää ku ei ois liitetty siihen.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- vilje Liä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 23.10.2013 13:28
- Kielet: suomi ruotsi englanti viro
- Multiplayer tunnuksesi?: neli veto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: siellä missä viljellään tosissaan!
- Viesti:
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Enpä tainnu!valtravalmet kirjoitti:Valitsitko koko päälle laitettavan koneen ja sen päälle liitit? Näyttää ku ei ois liitetty siihen.
E. ja kun menin kyytiinn nii peli kaatu.
E. 2 Minne tuo kori pitää pastettaa?
linkki kanavaan-) https://www.youtube.com/channel/UCNoGSM ... EB6_eDwysw
MASSEY FERGUSON=enemmän kuin hyvä
MASSEY FERGUSON=enemmän kuin hyvä
- Dire
- Viestit: 510
- Liittynyt: 17.11.2013 16:24
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Miten renkaat saa näkyviin? Tai vaihdettua?
Onnistuu Giantsiin laitto!
- viljelynkuningas
- Viestit: 13
- Liittynyt: 19.09.2014 21:29
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Noh niitä ny pari on.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viljelynkuningas
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Sitä saa tosiaan pohtia.
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Kiitos tääkö on inkame pitää koittaa jos vaikka oppis. Kiiittooooss!!
-
- Viestit: 2470
- Liittynyt: 15.10.2013 08:20
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: pälkäne
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Saiskos uudet kuvat.
- N141H
- Viestit: 1143
- Liittynyt: 13.10.2013 12:09
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Mynämäki
- Viesti:
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Jep.141 kirjoitti:Saiskos uudet kuvat.
-
- Viestit: 191
- Liittynyt: 12.01.2015 11:18
- Multiplayer tunnuksesi?: PuuhaPete
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Terve, pahoittelut että nostan vanhaa aihetta.Mutta päätäni vaivaa kuinka ne tekstuuripolut sitten korjataan ,kun tarkotukseni olisi vaihtaa F12 hytti Scanian koukku autoon. Kaikki muu onnistuu mutta jostain syystä auto tulee peliin valkosella hytillä ja peli kaatuu siihen.
- valatramiäs
- Viestit: 70
- Liittynyt: 22.10.2015 19:42
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Ei joku viittis laittaa uudet kuvat?
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: 11.06.2015 23:32
- Multiplayer tunnuksesi?: Joni
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
kun yritin ingamettaa 705:tosen päälle 604:sta niin vaihoin textuurit ja sitte pakkasin ja laitoin modeihin nii näkyy kaupas mut kaupan pihas Miksi?
- Ajk2007
- Viestit: 66
- Liittynyt: 22.10.2013 08:06
- Kielet: suomi ja vähän enkkua
- Multiplayer tunnuksesi?: valtramiesfin
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: rauma
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Tarteeko vaihtaa sieltä xml tiedostosta se i3d ku siel esim valmet705.i3d pitääkö se vaihtaa esim jos ingamee 604 ni valmet604.i3d
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Ei tarvitse,ellet sinä oo vaihtanu sen i3d.tiedoston nimeä.Ajk2007 kirjoitti:Tarteeko vaihtaa sieltä xml tiedostosta se i3d ku siel esim valmet705.i3d pitääkö se vaihtaa esim jos ingamee 604 ni valmet604.i3d
-
- Viestit: 1019
- Liittynyt: 15.07.2016 10:10
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Rauma
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Mites toi kori pienennetään?
-
- Viestit: 2404
- Liittynyt: 11.06.2015 20:18
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...
Re: Korin importtaaminen toisen koneen päälle [GIANTS TUTORI
Mahtaskohan olla tarjolla uusia kuvia kun tämmönen ummikko meinaa ruveta siirtämään modellia giantsiin niin olis hyvä kun näkyis kuvat. Edellyttäen, että joku ystävällinen viitsii ne laittaa. Ja sori nosto.
Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
Lataa tästä... |