Jespa kirjoitti:Ei ois kannattanu vaihtaa kaaniaa volvoon, kasvaa matka-ajat huomattavasti kun kiskoo puolta huonommin.
Volvo on aina Volvo, siihen ei karvanopatkaa auta
Jespa kirjoitti:Ei ois kannattanu vaihtaa kaaniaa volvoon, kasvaa matka-ajat huomattavasti kun kiskoo puolta huonommin.
Ja silti saa aina kiskoa välillä pitkänki aikaa että saa 80 kilsaa tauluun.Fordsonmies kirjoitti: No on sitä itekkin tullu mietittyä että onkohan nuo kärryt vähän liiankin painavia. Ei tullu aikasemmin aateltua miten paljon tuo painaa sen jälkeen kun nuppi lasketaan mukaan. Varmaan .sii-tiedostojen säätelyä taas tiedossa...
E: Jonkun lähteen mukaan 3-akselinen kärry saa painaa korkeintaan 25 tonnia. Tuossa 45 tonnisessa on jo 20t ylipainoa. Ei muutakun pelin vakio painot vaan takaisin. Ne on kaikista lähimpänä totuutta.
Nyt kun rupesin noita pituuksia tarkemmin kattomaan niin konttikärryn kanssa tollanen T Longline menee sen noin puoli metriä yli suurimman sallitun (16m). Pelin vakio kärryistä tollasella ei saa vissiin vetää mitään muuta kuin sitä Schmitzin lyhyttä sorakärryä. Ite en tosin jaksa kovin tarkkaan noista pituuksista välittää kun pelihän tämä vaan on. Puoli metriä sinne tai tänne.Killerhangar kirjoitti:Saksalainen tuttava pisti sitten kuvaa uudesta Scaniastaan... Kuulemma tekee konttikärrynkin kanssa ahasta saada tarpeeks lyhyeks. Mutta ilosesti se 730 heppaa kulkee
No ei suomessakka kaikilla yhistelmillä pääse jokapaikkaan jokapaikasta. pitää kiertää.Nemo kirjoitti:Mitäs ku tulee tulli niin miten ton lastin kans pääsee menee?