Logitech driving force gt

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2013 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Avatar
nakkimursu
Viestit: 98
Liittynyt: 07.04.2011 17:29

Logitech driving force gt

Viesti Kirjoittaja nakkimursu »

Pelaako kukaan kyseisellä ratilla ja kuinka on saanut sen toimimaan oikein. Ratti on ihan pirun jäykkä, vaikka tärinapalaute ja vastus asetukset laitettu pois päältä. Lisäksi polkimilla sellainen ongelma, että kone lähtee heti pakittamaan kun laskee jalan kaasulta. Tuossahan kai pitää ilmeisesti yhdistää noi polkimet samalle akselille.
Avatar
Mikko
Viestit: 1673
Liittynyt: 16.03.2012 17:30
Tämänhetkinen kaupunki:: oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Nyyhkäriman(FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pohjois pohjanmaa

Re: Logitech driving force gt

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Minä pelaan ;)
Kuva
Fs15 moto ja ajokone hommat onnistuu. Yytä.
Youtubekanava tarvitsee lisää tilaajia!
http://www.youtube.com/user/valtramies99

sisu diesel = poneja
iveco = hevosia
Deutsh = sonneja
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Logitech driving force gt

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

Muuta nämä: Options>Controls, sieltä sitte Ne näppäimet mistä kääntyy jne,.. Sitte siinä on se gamepad toiminto, eli paina sitä poljinta mistä haluat sen liikkuva.
Kuva
Avatar
nakkimursu
Viestit: 98
Liittynyt: 07.04.2011 17:29

Re: Logitech driving force gt

Viesti Kirjoittaja nakkimursu »

Kyllä minä sen tiedän, että mistä controllit muutetaan. Kysymys on siitä, että missä vika kun jalan nostaa kaasulta nii kone lähtee heti pakittamaan? Ilmeisesti tässä pelissä ei toimi tuo ratin vastuksen säätö, eli tuo ratti on jäykkä. Vai onko joku saanut sitä toimimaan oikein (esim. kuten ETS2:ssa)
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Logitech driving force gt

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Logitech profilerista yleiset asetukset -> yhdistä polkimet samalle akselille ja samasta paikasta vastukset pois päältä. Tuon jälkeen pelissä vielä näppäimet/akselit varmuuden välttämiseksi uudestaan.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Avatar
nakkimursu
Viestit: 98
Liittynyt: 07.04.2011 17:29

Re: Logitech driving force gt

Viesti Kirjoittaja nakkimursu »

Kiitos vaan Jespalle. Muuten oli menny oikein, mutta ne asetukset olin muuttanut vain pelikohtaisista asetuksista niin siksi ei toiminut oikein.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”