Mapin tekemisen aloittaminen liian hankalaa aloittelijalle

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2013 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
FarmingSimulator99
Viestit: 8
Liittynyt: 28.02.2012 18:26
Tämänhetkinen kaupunki:: :--D
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Sillä nyt niin väliä

Mapin tekemisen aloittaminen liian hankalaa aloittelijalle

Viesti Kirjoittaja FarmingSimulator99 »

Tässä tämmöinen haaste jollekin pätevälle: Voisiko joku helppiä hieman tuossa mapin aloittamisessa, kun en nyt alkuunkaan pääse. Hieman olen tiedostoja jo ladannutkin, mutta Giants Editoriin niitä en saa. Siis tämä on vain liian vaikeaa. Joten toivoisin, että joku voisi laittaa viestiä tänne tai YV:llä(kin), jotta saisin kotipaikkakunnastani pienen mapin tehtyä ja jakoonkin laitettua. Kiitos jo näin etukäteen.
Pena_
Viestit: 1220
Liittynyt: 21.10.2012 11:14
Kielet: Suomi,Englanti,
Multiplayer tunnuksesi?: koneukkeli
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Mapin aloittaminen liian hankalaa aloittelijalle

Viesti Kirjoittaja Pena_ »

Lataat vaikka täältä alotusmapin pohjan purat sen vaikka työpöydälle ja sitten teet sinne kansion objectit sinne voit laitella objecteja.Sitten aukaset giantseditorissa sen mapin idee:n ja sitten menet vasempaan yläkulmaan file import ja etit tiedostoista sen kansion missä on objectit valitset objectin ja painat avaa ja objecti on mapissasi sitten vain nuolilla liikuttelet sen haluamaasi paikkaan! :)
Kuva
FarmingSimulator99
Viestit: 8
Liittynyt: 28.02.2012 18:26
Tämänhetkinen kaupunki:: :--D
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Sillä nyt niin väliä

Re: Mapin tekemisen aloittaminen liian hankalaa aloittelijal

Viesti Kirjoittaja FarmingSimulator99 »

Tälleen tässä kävi... http://uppaa.net/7328b/bandicam 2013-06-25 16-45-05-515.jpg
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”