FS13 ei pyöri pehmeästi
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
FS13 ei pyöri pehmeästi
Tervehdys kaikille foorumilaisille, täällä uusi tulokas!
Lähdinpä kokeilemaan FS13 peliä ensimmäisenä simulaattorina ja täytyy sanoa että laatutuotehan tämä on. Mutta itse asiaan: ongelma on että peli ei pyöri pehmeästi, toisin sanoen lagittaa niin maan perskeleesti vaikka resoja ja tarkkuuksia pudottaa reilusti HD:sta alaspäin. Koneen pitäis olla paukuiltaan riittävä (Core i7 950, muisti 12gt, näytönohjain nvidia GTX570). Peli on päivitetty uusimpaan versioon ja kaikki laiteajurit päivitetty, ei apua. Mistähän tätä murhetta vois alkaa selvittää?
Kiitokset etukäteen.
Lähdinpä kokeilemaan FS13 peliä ensimmäisenä simulaattorina ja täytyy sanoa että laatutuotehan tämä on. Mutta itse asiaan: ongelma on että peli ei pyöri pehmeästi, toisin sanoen lagittaa niin maan perskeleesti vaikka resoja ja tarkkuuksia pudottaa reilusti HD:sta alaspäin. Koneen pitäis olla paukuiltaan riittävä (Core i7 950, muisti 12gt, näytönohjain nvidia GTX570). Peli on päivitetty uusimpaan versioon ja kaikki laiteajurit päivitetty, ei apua. Mistähän tätä murhetta vois alkaa selvittää?
Kiitokset etukäteen.
V.A.L.T.R.A = Viallinen, Alentava, Laiska, Tehoton, Romu, Ala-arvoinen
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: FS13 ei pyöri pehmeästi
Pyöriikö muut pelit sitten normaalisti?

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
On kolme rattoria ja tuo notkonpohja kartta modeja. Muut pelit pyörii Battlefield 3 lähtien 1920x1080 asetuksilla toiseksi suurimmilla detaljeilla ilman ongelmaa. Tuo FS13 ei pyöri edes 1600x900 medium asetuksilla.
-
Asennettu peli uudestaan ja testattu ilman modeja. Ei lopu tuo nyppiminen. Mahtaakohan tuosta saada mistään muutettua vsynciä?
- Taavettimies
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Kaikki on minulle hepreaa:)
Onko sinun näytön ohjain kuinka suuri? Ihmettelin vain sita kun minulla core i5-2450m 2.5GHz. Näyton ohjain on NVIDIA geforce 2 GB. Minulla pelissä ei ole minkäänlaista jökittämistä.

Mercedez-Benz, Paras kyyti housut jalassa
-
Näytis on nvidia GTX 570 1280 Mb.
- Farmari344
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Mitä sillä koolla on väliä näyttiksis.Taavettimies kirjoitti:Onko sinun näytön ohjain kuinka suuri? Ihmettelin vain sita kun minulla core i5-2450m 2.5GHz. Näyton ohjain on NVIDIA geforce 2 GB. Minulla pelissä ei ole minkäänlaista jökittämistä.

...