Olen 36v pientilan pyörittäjä. Minä olen sinkku. Traktorit mf 390 valmet 6800 ek ja ford 6610

viljelen perunaa ja viljaa
selväURSUSkuski kirjoitti:Päivitystä?Komeeta on hieno alotus ihan oikeesti kuvia vaan kovasti ni hyv tulee.
Kiitos mut sul ei o tätä mappii.141 kirjoitti:Mä voin tulla auttamaan sua siis servulle
mite ni kuvat missä no kato tohho ylä puolel ja tommose spämmi voi jättää poisValtra_mies kirjoitti:Äestystä, mutta missä kuvat?
No hehheh, tossa ihan näkyy että pistit noi kuvat Valtra_miehen kommentin jälkeen.vilje Liä kirjoitti:mite ni kuvat missä no kato tohho ylä puolel ja tommose spämmi voi jättää poisValtra_mies kirjoitti:Äestystä, mutta missä kuvat?
NII MITEN OLIJonatha kirjoitti:Ja kukahan se spämmäs mulle yv:llä ku kinus tota massikkaa et vaihtaa farmarin comiaan?![]()
Vedänpä kummiski.V A valmet kirjoitti:Nyt jumalauta, kun rupeette/meinaatte tehä jonku blokin ni panostakaa siihe oikeesti, ei kukkaan kehtaa katella tuommosia kuvia mitkä on otettu taivaalta päin ja mitkä on täynnä infolaatikoita, ja voi siihen kuvien yhteyteen laittaa vaikka jonku tekstin pätkän. Ei tartte kenenkää sitte vetää itkupotkuhymiö raivareita.