Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita Farming Simulator 2013 peliin.
Alueen säännöt §1 Alue on tarkoitettu ainoastaan ohjeiden ja oppaiden julkaisuun.
§1.1 Ongelmat & Ratkaisut alueelle pääset tästä.

Kiitos. :D

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Deereman » 18.04.2013 07:56

Semmosta että kun ostan jotain traktoreita niin koko peli tilttaa ja se johtuu siitä savu hommasta ;) Mut esim oon yrittäny melkeen kaikkia jf stollin tarkuus silppureita jotka on fs uk modteamin jontikan silppurin päällä ja kun laitan koneen päälle niin silloinkin peli tilttaa mikä neuvoksi??? :?
Deereman
 
Viestit: 2781
Liittynyt: 24.07.2012 14:12
Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Mr_Simppa. » 19.04.2013 06:21

Samaa kyselisin, veikkaan että johtuu niistä "pöllyistä".
Jos kianstsissa poistas sen ?? Kokeile :)
Kuva
Maailma tarvitsee esikuvia, Mercedes-benz. Ja pari Foordia.

Ei varaa ostaa uutta eikä tuunata vanhaa, se on siis old school..
Avatar
Mr_Simppa.
 
Viestit: 1551
Liittynyt: 09.11.2011 17:48
Paikkakunta: Keskisuomi, Laukaa

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja KuusNeliä » 19.04.2013 14:39

aleksi321 kirjoitti:Meinasin et tekiskö sellasen yllätys kalenterin mut mikään modi ei toimi. Voiks noku neuvoo et miten se toimii kun ei mikään modi toimi mulla.

Ootko tallentanu ne notepadin muutokset ja lisäänny sen muutetun notepadin sinne modin kansioon? ymmärsitkö?
-
Avatar
KuusNeliä
 
Viestit: 849
Liittynyt: 22.07.2012 22:45

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Onskuli » 28.04.2013 11:07

Mitenkäs sen nopeus jutun löytää? Tai siis millä nimellä se on notepadissa?
Kuva
''No Zetor, no sex'' ;)
Avatar
Onskuli
 
Viestit: 2096
Liittynyt: 22.01.2012 16:52
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Mr_Simppa. » 05.05.2013 20:35

Niitä torgueita ja rpm:iä meet pienentelee sieltä xmllästä :D
Kuva
Maailma tarvitsee esikuvia, Mercedes-benz. Ja pari Foordia.

Ei varaa ostaa uutta eikä tuunata vanhaa, se on siis old school..
Avatar
Mr_Simppa.
 
Viestit: 1551
Liittynyt: 09.11.2011 17:48
Paikkakunta: Keskisuomi, Laukaa

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Haxa » 25.05.2013 18:07

Miksen pysty korvamaa noit tekstei?Ku se vaa piipittää sitte :? (siis kone :D)
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Avatar
Haxa
 
Viestit: 1065
Liittynyt: 20.07.2012 10:22

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Tammiaro » 26.05.2013 06:55

Haxa kirjoitti:Miksen pysty korvamaa noit tekstei?Ku se vaa piipittää sitte :? (siis kone :D)


Ootko avannu notebadilla?
International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
Tammiaro
 
Viestit: 697
Liittynyt: 16.01.2012 14:32
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa, Nurmo

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Haxa » 26.05.2013 08:47

Anteeks jos kysyn.... Mikä on notepad? :lol: :lol: :lol:
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Avatar
Haxa
 
Viestit: 1065
Liittynyt: 20.07.2012 10:22

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Ventti » 26.05.2013 08:49

Haxa kirjoitti:Anteeks jos kysyn.... Mikä on notepad? :lol: :lol: :lol:

Suomeks sanottuna muistio.
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
Avatar
Ventti
 
Viestit: 2416
Liittynyt: 08.08.2009 20:48
Paikkakunta: Huittinen

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Haxa » 26.05.2013 09:00

Juu mut latasin ja asensin ton notepadin (versio 6.3.3) hiiren oikee klikki ------> avaa sovelluksessa nii siel ei oo tota notepadii :? Eli mitäs ny?
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Avatar
Haxa
 
Viestit: 1065
Liittynyt: 20.07.2012 10:22

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Massikamies » 27.05.2013 20:04

Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei
Kuva

Fergu se olla pittää!

http://www.youtube.com/channel/UCqJ17tsBT7mB7eiR2fWwJsg
Käykää kattomassa :)

Liikunta haisee hielle, urheilu kaks-tahille!

Mp nick: Ferguson [FIN]
Massikamies
 
Viestit: 197
Liittynyt: 28.07.2012 16:33

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Valmet 755 » 28.05.2013 17:38

massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei

Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa? :roll:
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
Avatar
Valmet 755
 
Viestit: 2817
Liittynyt: 12.01.2012 18:29
Paikkakunta: Pirkanmaalla

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja valtra-mies1 » 29.05.2013 15:58

Valmet 755 kirjoitti:
massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei

Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa? :roll:

mistä se triggeri muutetaan?
Avatar
valtra-mies1
 
Viestit: 645
Liittynyt: 01.08.2011 19:06
Paikkakunta: Säkylä, Raikkaiden tuulien kunta.

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Valmet 755 » 29.05.2013 17:27

valtra-mies1 kirjoitti:
Valmet 755 kirjoitti:
massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei

Koita laittaa isommalle se shop triggeri, ehkä auttaa? :roll:

mistä se triggeri muutetaan?

Pitäs olla giants editorissa... ;)
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
Avatar
Valmet 755
 
Viestit: 2817
Liittynyt: 12.01.2012 18:29
Paikkakunta: Pirkanmaalla

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja valtra-mies1 » 29.05.2013 18:13

Miten se sieltä muutetaan?
Avatar
valtra-mies1
 
Viestit: 645
Liittynyt: 01.08.2011 19:06
Paikkakunta: Säkylä, Raikkaiden tuulien kunta.

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Valmet 755 » 29.05.2013 18:43

valtra-mies1 kirjoitti:Miten se sieltä muutetaan?

Liikutat niitä päitä kauenmmas toisistaan... :roll:
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
Avatar
Valmet 755
 
Viestit: 2817
Liittynyt: 12.01.2012 18:29
Paikkakunta: Pirkanmaalla

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja valtra-mies1 » 29.05.2013 20:54

Mitä pitäs tehrä?

Kuva
Avatar
valtra-mies1
 
Viestit: 645
Liittynyt: 01.08.2011 19:06
Paikkakunta: Säkylä, Raikkaiden tuulien kunta.

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Valmet 755 » 30.05.2013 12:24

Giants Editor:
Window->Scenegraph->StorePlace->StorePlaceEnd

Tota viimestä siirrät kauemmas siitä alku paikasta... ;)
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
Avatar
Valmet 755
 
Viestit: 2817
Liittynyt: 12.01.2012 18:29
Paikkakunta: Pirkanmaalla

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja atte1 » 08.06.2013 21:00

Miks mulla tulee vaan täälästä tekstiä siihen?
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>
Ei riemulla oo rajaa kun valtralla ajaa.
Kuva <-----by minä
atte1
 
Viestit: 434
Liittynyt: 18.05.2012 17:02
Paikkakunta: Maaninka

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja atte1 » 08.06.2013 21:01

Miks mulla tulee vaan täälästä tekstiä siihen?
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) Farmari99</annotation>
- <name>
<en>Valtra N103</en>
<de>Valtra N103</de>
</name>
<description />
<filename>ValtraN103.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="55" rotMax="35" rotMin="-35" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.67" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" driveNode="1|0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.95" deltaY="0.1" suspTravel="0.15" spring="230" damper="0" mass="2" lateralStiffness="60" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="8.4" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="13.5" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>165</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.003</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="1|1|2" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
<lightCorona index="33|2" />
<lightCorona index="36|2" />
<lightCorona index="1|1|5" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
- <lights count="1">
<light1 index="37" />
</lights>
- <lightsaddon lightsStayOn="true">
<light type="highbeam" index="37|0" real="37|0|2" beam="37|0|1" />
<light type="dirLeft" index="37|1" />
<light type="dirRight" index="37|2" />
<light type="brake" index="37|3" />
<light type="reverse" index="37|4" />
<light type="dirLeft" index="37|6" />
<light type="dirRight" index="37|5" />
</lightsaddon>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2500</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/start.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<motorSound file="Sounds/idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="1.65" volume="3.0" />
<motorSoundRun file="Sounds/start.wav" pitchOffset="0.5" pitchScale="0.02" pitchMax="1.05" volume="0.1" />
<motorStopSound file="Sounds/out.wav" pitchOffset="1" volume="3" />
<compressedAirSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1" />
<compressionSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5" />
<aiMotorSound file="Sounds/idleAI.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="3.0" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<exhaustParticleSystemExtra1 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem4.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra3 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem5.i3d" />
<exhaustParticleSystemExtra4 node="19" file="Scripts/ExhaustparticleSystems/exhaustParticleSystem2.i3d" />
- <startSequence>
<key time="0.0" value="0 0 0 0" />
<key time="0.4" value="0 0 0 0.5" />
<key time="0.58" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.6" value="0 0 0 0.2" />
<key time="0.75" value="0 0 0 1" />
<key time="0.93" value="0 0 0 1" />
<key time="1.0" value="0 0 0 0.2" />
</startSequence>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5" shaft="43">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="38|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_weight" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
<attacherJoint index="33" jointType="ValtraN103_frontCoupler" allowsLowering="false" allowsJointLimitMovement="false" solverIterationCount="35" />
</attacherJoints>
<passengerCamera index="34" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
<passengerNicknameRenderNode index="35" />
- <weightShows>
<weightShow index="38" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0|0" />
<duelWheel index="36" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="1|1|1" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<rotationEmbraiagem index="42|0" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.2" touchRotLimit="10" />
- <!-- clutch
-->
<rotationAcelerador index="42|1" minRot="0 0 0" maxRot="-11 0 0" rotTime="0.5" touchRotLimit="10" />
- <!-- Accelerator
-->
<rotationTravoes index="42|2" minRot="0 0 0" maxRot="-22 0 0" rotTime="0.6" touchRotLimit="10" />
- <!-- brakes
-->
- <speedDisplayEntries>
- <!-- Supports Floats until 999.99
-->
<displayEntry displayEntry="second" control_0="41|3|0" control_1="41|3|1" control_2="41|3|2" control_3="41|3|3" control_4="41|3|4" control_5="41|3|5" control_6="41|3|6" control_7="41|3|7" control_8="41|3|8" control_9="41|3|9" />
<displayEntry displayEntry="first" control_0="41|2|0" control_1="41|2|1" control_2="41|2|2" control_3="41|2|3" control_4="41|2|4" control_5="41|2|5" control_6="41|2|6" control_7="41|2|7" control_8="41|2|8" control_9="41|2|9" />
<displayEntry displayEntry="comma_first" control_0="41|0|0" control_1="41|0|1" control_2="41|0|2" control_3="41|0|3" control_4="41|0|4" control_5="41|0|5" control_6="41|0|6" control_7="41|0|7" control_8="41|0|8" control_9="41|0|9" />
</speedDisplayEntries>
- <beaconLights>
<beaconLight index="32|3|0|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="32|3|1|0|0" speed="0.016" />
<beaconLight index="39" speed="0" />
</beaconLights>
- <wheelParticleSystems file="Scripts/particleSystems/wheelParticleSystem.i3d">
<wheelParticleSystem node="28" />
<wheelParticleSystem node="29" />
<wheelParticleSystem node="30" />
<wheelParticleSystem node="31" />
</wheelParticleSystems>
</vehicle>
Ei riemulla oo rajaa kun valtralla ajaa.
Kuva <-----by minä
atte1
 
Viestit: 434
Liittynyt: 18.05.2012 17:02
Paikkakunta: Maaninka

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja atte1 » 08.06.2013 21:27

Mistä löytää ton mikä pitää korvata toi versio4 versiolla 9 nii sitä en tajua mistä sen 9hdeksännen löytää.
Ei riemulla oo rajaa kun valtralla ajaa.
Kuva <-----by minä
atte1
 
Viestit: 434
Liittynyt: 18.05.2012 17:02
Paikkakunta: Maaninka

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja TurB0 P3ur2 » 15.06.2013 14:20

oletan et tää on vaa tallentaa ja kopioida 13 modeihi?
E: sain peliin, mut sano et "no moro space! removefirst purchase items" mikä meni vikaan?? tallensin ja pakkasin zip-kansioon ja kopioin modeihin.....
Kuva
Avatar
TurB0 P3ur2
 
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 22:24
Paikkakunta: John deeren cab

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja TurB0 P3ur2 » 15.06.2013 15:16

massikamies kirjoitti:Mikä vika ? Valittaa että piha on täynnä ei mahu vaikka ihan tyhjä. (siis kaupanpiha) Nyt ei oikeen käsitä . Voisko joku neuvvoo? Heihei

sama homma mulla! :laughing:
Kuva
Avatar
TurB0 P3ur2
 
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 22:24
Paikkakunta: John deeren cab

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja Kruisaaja » 15.06.2013 20:31

Teillä ei pelaa se modi oikein. Se pitäs pakata, tai muuten sitä ei saa toimimaan, muutenkun säätämällä. Smoker
Kuva
Intel ei vään!
Avatar
Kruisaaja
 
Viestit: 3170
Liittynyt: 20.11.2012 18:08
Paikkakunta: Harva tietää, moni arvaa ja lopuille ei kerrota

Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13

ViestiKirjoittaja TurB0 P3ur2 » 15.06.2013 20:45

Kruisaaja kirjoitti:Teillä ei pelaa se modi oikein. Se pitäs pakata, tai muuten sitä ei saa toimimaan, muutenkun säätämällä. Smoker

oon pakannukki :cry: winrar:lla ja zip-kansioon???
Kuva
Avatar
TurB0 P3ur2
 
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 22:24
Paikkakunta: John deeren cab

EdellinenSeuraava

Paluu Ohjeet ja oppaat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa