Eiku kirjotin vahingos mappi ku piti kirjottaa Navetta.Vapo_ kirjoitti:Tarkotat siis tota mapin pohjaa?

Eiku kirjotin vahingos mappi ku piti kirjottaa Navetta.Vapo_ kirjoitti:Tarkotat siis tota mapin pohjaa?
Ei mistään, kun ei ole edes jaossa se pihatto. Ja haasalla kyllä ihan eri kuin mulla.Korva kirjoitti:Mistä toi Navetta joka on Haasan ja Jellonan mapissa?
Ok.Jellona77 kirjoitti:Ei mistään, kun ei ole edes jaossa se pihatto. Ja haasalla kyllä ihan eri kuin mulla.Korva kirjoitti:Mistä toi Navetta joka on Haasan ja Jellonan mapissa?
Mutta kumpikaan ei ole jaossa vielä.
Tää on muuten ihmeen kevyen tuntunen, verrattuna muihin mun mappeihin ja vaikka kokoakin alkaa olemaan!sliksi_ kirjoitti:Tosi komeeta, harmi vaan että nuo sun aikasemmat ei ainakaan oo täsä mun lussulla oikeen hyvin pyöriny
Jellonalla venomin tekemä ja varmaankin siitä mun editoima versio jos en paljo valehtele ja omassa mapissa ihan oma tekeleKorva kirjoitti:Mistä toi Navetta joka on Haasan ja Jellonan mapissa?
Korva kirjoitti:Siinnon kuivuri paikka.Ja textuurit vaihan takas.
![]() | Lataa tästä... |
Ota vaa se "tarra" pois. Muuten pelattavan näkönen.Fini kirjoitti:No kiitosta!Joo toi mappihan on tuleman valmis tämän päivän aikana teen viimeiset lisäykset sinne. Ja joo voiskait ton Valmet tarran ottaa pois testasin sitä et toimisko ja se on sit jääny siihe.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |