Oli pakkoJuissiplayer kirjoitti:SINÄKIM! No pare tehä ite, ku kinuta.

Oli pakkoJuissiplayer kirjoitti:SINÄKIM! No pare tehä ite, ku kinuta.
Sinuna en paljoo sanoos. Minä sen ekaks tein, et sinä.Juissiplayer kirjoitti:SINÄKIM! No pare tehä ite, ku kinuta.
No ylvistele ny vielä lisää. Sillä mitää väliä oo kuka teki ekana.Hitekki kirjoitti:Sinuna en paljoo sanoos. Minä sen ekaks tein, et sinä.Juissiplayer kirjoitti:SINÄKIM! No pare tehä ite, ku kinuta.
Lopettakaa nyt perkele se riitely! Sinä ja sinä matkit minä olin eka! Kukaa jaksa enää kuunnella tuommosta.Hitekki kirjoitti:Sinuna en paljoo sanoos. Minä sen ekaks tein, et sinä.Juissiplayer kirjoitti:SINÄKIM! No pare tehä ite, ku kinuta.
+1Casemx120 kirjoitti:Nyt vittu kaikki hiljaa..Sillä ei oo mitää välii kuka teki eka ja kuka matki...Painu sinäki Hitekki jonnekki ja oo hiljaa ny jo.
1+Hitekki kirjoitti:VITTU PITÄKÄÄ ITTE NE SAATANAN TURVAT KIINNI, MINÄ MENIN HILJASEKS JO. Aina ku MINÄ sanon jotain nii on hirvee tappelua käynnissä. Sovitaanko, että jos minä oon nytte hiljaa, nii olkaa teki, ja unohetaan tää asia.Kokoaja lisää turhia viestejä, ny hiljaa jo. Nuo +1 viestikki on enempi viestin keräilyä.
Sori ny isot kirjaimet ja nuo, muttaku menee hermot teojä kanssa.
Lopetan OT:n.
Ole sinä vittu kerranki hiljaa tarvi tulla joka asiaan pätemää ja valittamaan.Casemx120 kirjoitti:No sovitaa et kaikki on hiljaa eikä valita kaikesta..
Tälle on pakko antaa +1.Wallubesti kirjoitti:Ole sinä vittu kerranki hiljaa tarvi tulla joka asiaan pätemää ja valittamaan.Casemx120 kirjoitti:No sovitaa et kaikki on hiljaa eikä valita kaikesta..
Aaa sarjalainen, ässä, nollaviissarjalainen jne...Juissiplayer kirjoitti:Kiitoksia! Nyt on jo Teekkari, Kasitonnareita 2, Kuustonnari ja Nänni. Mitä vielä?
Ite ingametin tänään tepan 900 905 päälle, muttaku menee hyttii, nii peli jäätyy.Juissiplayer kirjoitti:Nollavitosiaki on jo jotenki editoinu. ;D Vielä, kun ois josai semmonen hyvä aihio Aakkoselle. Mut voishan sitä huomenisa in-gamettaa Tepan 900 Ännän 905 päälle...