W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Ja ei oo iso hommakaan jättää julkaisematta mappejaan.
Tuskin se teidän persettä millään muotoa rasittaa, miten mä mappini teen?
Kun kerran ei kelpaa pellot mitä tehdään, niin ollaan tekemättä sitten vallan.
Tuskin se teidän persettä millään muotoa rasittaa, miten mä mappini teen?
Kun kerran ei kelpaa pellot mitä tehdään, niin ollaan tekemättä sitten vallan.
Ryzen1700 3.9GhZ |2*8GB G.skill Tridenzt 3066 MHz | Asus ROG Strix B350-F Gaming |2* Samsung 850 evo 250GB | WD Blue 1TB | Seasonic Focus+ 750 gold | Asus ROG Strix RX Vega 56 8Gb
-
- Viestit: 590
- Liittynyt: 08.05.2009 19:15
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Ite ainaki olen Jellonan kans samalla linjalla noiden pellon muotojen suhteen!
E: Semmosia sarkapeltoja niinku kuusisto mapissa on.
E: Semmosia sarkapeltoja niinku kuusisto mapissa on.
Viimeksi muokannut Jannuzki, 29.12.2013 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 1562
- Liittynyt: 07.12.2012 18:00
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuketzu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Ja jos omastakaan mielestä ei oo isohomma muokata, niin miks ei voi ite niitä muokata, jos se niin hirveetä on kun on kulmikkaat pellot.
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Ihan tuli mieleeni tässä vielä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Kuinka monessa mapissa mahtaa olla ne pellot jotain muuta kuin suorakaiteen muotoisia sarkoja? Tai vaikka joku isompi "salaojitettu" pelto pläntti mikä on reunoiltaan pahempi kuin suzukan shikaanit formula radalla.
Onko se niin vaarallista jos teenkin erilaisempia peltoja kuin muut? Vai pitäisikö joka mappi olla niitä koukeroisia pellon reunoilla varusteltuja? Miksi pitää aina tehdä niinkuin joku muu haluaa? Koska perimmäinen tarkoitus on kumminkin se että omaa silmää miellyttää. Eikä sitä naapurin jani-liisa 9 v:tä.
Kuinka monessa mapissa mahtaa olla ne pellot jotain muuta kuin suorakaiteen muotoisia sarkoja? Tai vaikka joku isompi "salaojitettu" pelto pläntti mikä on reunoiltaan pahempi kuin suzukan shikaanit formula radalla.
Onko se niin vaarallista jos teenkin erilaisempia peltoja kuin muut? Vai pitäisikö joka mappi olla niitä koukeroisia pellon reunoilla varusteltuja? Miksi pitää aina tehdä niinkuin joku muu haluaa? Koska perimmäinen tarkoitus on kumminkin se että omaa silmää miellyttää. Eikä sitä naapurin jani-liisa 9 v:tä.
Ryzen1700 3.9GhZ |2*8GB G.skill Tridenzt 3066 MHz | Asus ROG Strix B350-F Gaming |2* Samsung 850 evo 250GB | WD Blue 1TB | Seasonic Focus+ 750 gold | Asus ROG Strix RX Vega 56 8Gb
-
- Viestit: 590
- Liittynyt: 08.05.2009 19:15
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Yhdyn tähän!
-
- Viestit: 1135
- Liittynyt: 20.06.2013 00:51
- Multiplayer tunnuksesi?: Juissiplayer
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Henkilökohtaseti tykkään kulmikkaista pelloista, koska ne on helppo viljellä. Ja Jellonan mapit ovat todella hienoja, osaat tehdä farmeista niin elävän näkösiä.
#MakeLS-FINGreatAgain!
- Ohtonen
- Viestit: 4606
- Liittynyt: 21.01.2012 13:42
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Vuolijoki
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Jellona77 kirjoitti:Ihan tuli mieleeni tässä vielä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Kuinka monessa mapissa mahtaa olla ne pellot jotain muuta kuin suorakaiteen muotoisia sarkoja? Tai vaikka joku isompi "salaojitettu" pelto pläntti mikä on reunoiltaan pahempi kuin suzukan shikaanit formula radalla.
Onko se niin vaarallista jos teenkin erilaisempia peltoja kuin muut? Vai pitäisikö joka mappi olla niitä koukeroisia pellon reunoilla varusteltuja? Miksi pitää aina tehdä niinkuin joku muu haluaa? Koska perimmäinen tarkoitus on kumminkin se että omaa silmää miellyttää. Eikä sitä naapurin jani-liisa 9 v:tä.
Näin juuri! Tuossa uusimmassa mapissas on just passelin muotoset ja kokoset pelto lohkot.
Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Haasa90
- Viestit: 1288
- Liittynyt: 20.04.2011 18:23
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Talosta uusiks tehty versio jos täs toimis teksturit. Kuvan pikku virheiden ei kannata antaa häiritä
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Valmet 755
- Viestit: 2854
- Liittynyt: 12.01.2012 17:29
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pirkanmaalla
- Viesti:
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Komija talo. Toimiiko noissa sun objekteissa tekstuurit pelissäkin? Että oisko semmosiin mahdollista saada linkkiä?
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- Henri1994
- Viestit: 349
- Liittynyt: 16.06.2013 10:49
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Raisupoika
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Hyrynsalmi / Taivalkoski
- Viesti:
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Eka modini Kommenttia!!
Tilatkaa minun Youtube kanava ---> https://www.youtube.com/channel/UC0C-lG ... pN531lnXDQ
- Belkku
- Viestit: 1504
- Liittynyt: 03.12.2011 17:44
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Kinnula
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Tuossa ei ole muotoja sitten yhtään. Ei pahalla
#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
- Henri1994
- Viestit: 349
- Liittynyt: 16.06.2013 10:49
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Raisupoika
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Hyrynsalmi / Taivalkoski
- Viesti:
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
niitä pitää tossa tehä ku joutaa ei oo joutanu
Tilatkaa minun Youtube kanava ---> https://www.youtube.com/channel/UC0C-lG ... pN531lnXDQ
- Terzi
- Viestit: 2086
- Liittynyt: 24.10.2011 16:54
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Ja onhan tuo tosi hyvä ekaks modiks
<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
-
- Viestit: 4287
- Liittynyt: 08.08.2011 18:38
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- Viesti:
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
On tuo iha hyvä jo alotelun kannalta. Ku vertaa tähän minun josta oli tarkotus tulla Valtra 900. Mutta oon mää vissii tuosta kehittyny vähäsen.
Joo no 602 etenee pikku hiljaa koko ajan etiäppäin. Tekstuureja vähä paranella ja semmosii.
Joo no 602 etenee pikku hiljaa koko ajan etiäppäin. Tekstuureja vähä paranella ja semmosii.
<-- annetaa saviukolle kunniaa!
Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 2867
- Liittynyt: 28.04.2011 16:10
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Tosi hyvä tuo on ekaksi modiksi! Siitä se lähtee.
- Matias
- Viestit: 3603
- Liittynyt: 24.10.2009 18:38
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Raisio
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Jos eka modi on jo nuin hyvä! Niin tuosta se lähtee! Lisää harjotusta vaan..
- Haasa90
- Viestit: 1288
- Liittynyt: 20.04.2011 18:23
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Kyllähän niiden pitäisi pelissäkin toimia kunnolla, ja tulevat varmaan jossain vaiheessa jakoon jahka saan tehtyä jonkun paketillisen noita hökötyksiäValmet 755 kirjoitti:Komija talo. Toimiiko noissa sun objekteissa tekstuurit pelissäkin? Että oisko semmosiin mahdollista saada linkkiä?
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Henri1994
- Viestit: 349
- Liittynyt: 16.06.2013 10:49
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Raisupoika
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Hyrynsalmi / Taivalkoski
- Viesti:
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
kiitos matias jos sanoit mulle pitää tos harjotella modien tekoa!
Tilatkaa minun Youtube kanava ---> https://www.youtube.com/channel/UC0C-lG ... pN531lnXDQ
- Valmet 755
- Viestit: 2854
- Liittynyt: 12.01.2012 17:29
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pirkanmaalla
- Viesti:
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Juu, no minä ainakin lataan sitte heti kunhan saat paketin valmiiksi!Haasa90 kirjoitti:Kyllähän niiden pitäisi pelissäkin toimia kunnolla, ja tulevat varmaan jossain vaiheessa jakoon jahka saan tehtyä jonkun paketillisen noita hökötyksiäValmet 755 kirjoitti:Komija talo. Toimiiko noissa sun objekteissa tekstuurit pelissäkin? Että oisko semmosiin mahdollista saada linkkiä?
Ja Henrillä lupaava alku. Nyt sitten vaan koittamaan esim. kaarevien pintojen tekoa...
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- Simppa
- Viestit: 4635
- Liittynyt: 24.05.2012 13:53
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
Miks oon nähny samanlaisen modellin warehouses ku Henri1994:l?
-
- Viestit: 976
- Liittynyt: 23.11.2011 14:17
- Multiplayer tunnuksesi?: teme99(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
Henri1994 on tehny tuon alusta asti loppuun kun oon sitä neuvonu skypen kautta.Simppa kirjoitti:Miks oon nähny samanlaisen modellin warehouses ku Henri1994:l?
Kuvassa oma N121
<--- Ite tein.
Voin laitta ålo packin sovitteet yhteyden otot YV.
Meidän tilan jäätelöä!
http://www.sortolanjaatelo.net/
Kyntömies ei vakoaan valitse.
<--- Ite tein.
Voin laitta ålo packin sovitteet yhteyden otot YV.
Meidän tilan jäätelöä!
http://www.sortolanjaatelo.net/
Kyntömies ei vakoaan valitse.
- urakkamies
- Moderaattori
- Viestit: 4103
- Liittynyt: 25.04.2010 20:51
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Lakeuden laidalla
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
Ei toi ainakaan kumpikaan näistä ole mitä mää löysin, eli kaippa se sen omaa tuotosta.
Ja en olisi kyllä uskonut ensimmäisten modellien perusteella että Valmet 1102:sta tulee niin nopeasti hyvä modaaja.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Lsplayer
- Viestit: 1092
- Liittynyt: 08.02.2011 17:35
- Kielet: suomi englantti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lsplayer[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: E-P
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
No son vaan vähä saman näköönen siä warehuussis, Komea eka modi eiku vaa lisää harjottelua!
By:Ventti
Voin auttaa kaikessa omien taitojen mukaan.
Voin auttaa kaikessa omien taitojen mukaan.
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Tekaset jonkun kunnollisen konehallin tai katoksenHaasa90 kirjoitti:Kyllähän niiden pitäisi pelissäkin toimia kunnolla, ja tulevat varmaan jossain vaiheessa jakoon jahka saan tehtyä jonkun paketillisen noita hökötyksiäValmet 755 kirjoitti:Komija talo. Toimiiko noissa sun objekteissa tekstuurit pelissäkin? Että oisko semmosiin mahdollista saada linkkiä?
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
Pitkästä aikaa ketsuppi roisku. Piti koittaa osaako ketsupis niinku oikeesti.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO