Pelin kanssa ongelmia

Epäselvyyksä & ongelmia pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Nevamies
Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Pelin kanssa ongelmia

Viesti Kirjoittaja Nevamies »

LS09 JEE kirjoitti:Mulle tuli noin 3-4 päivää sitte semmonen juttu että pelin kuvaketta painaa se tulee se musta ruutu mikä alussa näissä aiemmissaki ls peleissä ni se kestää kestää ja kestää sitte ku noin 10min oon oottanu ni tulee ne mainokset ja peli tulee se alku juttu ja meen Gareer valitsen savegame 4:sen esimerkiks ni taas joudun oottaa 10min hermo palaa koneessa on tehoa vaikka muille jakaa ja on 1.4 patsi asennettu luulin että se jotain vois auttaa mutta taas sama on mun riesana mikä mättää?
Hei mä tartten apua!
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
sacania r620 v8
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Multiplayer tunnuksesi?: Fornick[FIN]
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja sacania r620 v8 »

Mulla on myös pikkunen ongelma... Kun menen peliin, menen monipeliin sitten se alkaa etsiä ja etsiä, mutta odotan noin 3min sitten tulee että ei ole yhteyksiä yms...

Mulla on netti, mutta ei auta mikä on?
Kuva
Wiuwe

Viesti Kirjoittaja Wiuwe »

sacania r620 v8 kirjoitti:Mulla on myös pikkunen ongelma... Kun menen peliin, menen monipeliin sitten se alkaa etsiä ja etsiä, mutta odotan noin 3min sitten tulee että ei ole yhteyksiä yms...

Mulla on netti, mutta ei auta mikä on?
Siellä on jtn päivityksiä/korjauksia minkä takia kenelläkään ei toimi MP.
KiffoX
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja KiffoX »

Mullaki tulee vaikka etin nii ei näy mitään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”