Kuinka giantsissa muutetaan esineiden kokoa?

Epäselvyyksä & ongelmia pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
deereman88
Viestit: 36
Liittynyt: 11.09.2011 00:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Kuinka giantsissa muutetaan esineiden kokoa?

Viesti Kirjoittaja deereman88 »

Joo elikkä ongelma olis seuraavan lainen, löysin suht näppärän kuormurin jossa on koneen kuljetus lava mutta haluisin pidentää ja leventää tuota lavaa että siihen mahtuu mettäkone kyytiin, ja kysympä tässä samalla että miten saa esim. kuoma-auton painoa lisättyä jotta ei lähtis keuliin ku vetää vaikkapa lavettia perässä. Olen erittäin kiitollinen jos joku viitsisi amatööriä avittaa. :) Tuolta ohje osiosta löysin jotain kuvia missä oli jotain liukupalkkeja millä ilmeisesti sais kokoa muuteltua mutta entäs kun mulla ei oo moisia palkkeja mistä ne saa?
valtra man
Viestit: 4103
Liittynyt: 02.08.2011 14:53

Re: Kuinka giantsissa muutetaan esineiden kokoa?

Viesti Kirjoittaja valtra man »

deereman88 kirjoitti:Joo elikkä ongelma olis seuraavan lainen, löysin suht näppärän kuormurin jossa on koneen kuljetus lava mutta haluisin pidentää ja leventää tuota lavaa että siihen mahtuu mettäkone kyytiin, ja kysympä tässä samalla että miten saa esim. kuoma-auton painoa lisättyä jotta ei lähtis keuliin ku vetää vaikkapa lavettia perässä. Olen erittäin kiitollinen jos joku viitsisi amatööriä avittaa. :) Tuolta ohje osiosta löysin jotain kuvia missä oli jotain liukupalkkeja millä ilmeisesti sais kokoa muuteltua mutta entäs kun mulla ei oo moisia palkkeja mistä ne saa?
Ei niitä liukupalkeista säädetä, tee näin: 1. Avaa giants editor ja paina Window --> Attributes. 2. Valihe se sun lavettis ja muuta niitä Scale X, Scale Y, Scale Z suuremmiks, sillon se sun lavettis suurenee. ;) SItte vaan File --> Save As --> Eti se sinun lavetti-autos i3d ja kaksois klikkaa sitä. Sillon Voit sulkee sen giantsin ja pakata sen zippiin ja mennä peliin testaan.
deereman88
Viestit: 36
Liittynyt: 11.09.2011 00:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Kuinka giantsissa muutetaan esineiden kokoa?

Viesti Kirjoittaja deereman88 »

Kiitos oikee paljon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”