Elikkä, kun yritän muokata mappiin oikein tosi paljon heinää, niin sitten kun menen peliin, niin se ei ole tullutkaan.
Ja aloitan uuden tallennuksen, valitsen sen tietyn mapin ja sitten se ei tulekkaan.
Olen nyt kaksi kertaa sitä yrittäny, mutta ei...
Niin ja olen tallentanut sen siitä "Save i3D File" ja sitten "Save terrain data" molemmista, mutta ei, auttakaa joku?
Alkaa pikkuhiljaa pännimään niin...
Ongelma Giantsin kanssa
Re: Ongelma Giantsin kanssa
On ollut, purkasin työpöydälle, kansioon, sitten pakkasin kansion sisällön taas zipiksi...
Ja oon koittanut pitää sitä kansionakin, mutta ei...
Ja oon koittanut pitää sitä kansionakin, mutta ei...
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mitä väliää sillä on, misä sitä muokkaa, kun heittää vaan sen jälkee mods-kansioon. Ite muokkaan aina työpöydällä.Noob kirjoitti:Elä muokkaa työpöydällä.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
No oon sitä kyllä suoraan mods kansioskin koittanu muokata, mutta ei vieläkään toiminu silloon
- Kartturi
- Moderaattori
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Kartturi
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Itellä on ollu semmosta onkelmaa, kun muokkaa työpöydällä niin ei aina tallennu muokkaukset.ValtraN111 kirjoitti:Mitä väliää sillä on, misä sitä muokkaa, kun heittää vaan sen jälkee mods-kansioon. Ite muokkaan aina työpöydällä.Noob kirjoitti:Elä muokkaa työpöydällä.

No, pitääpi sitten huomenna koittaa uudemman kerran, ku pitää ny mennä...
Mutta tuun taas tänne huutelemaan jos ei onnistu, ja laittakaa ny silti jos keksitte jonkin muun ratkaisun.
Kiitti kaikille jo vastanneille!
Mutta tuun taas tänne huutelemaan jos ei onnistu, ja laittakaa ny silti jos keksitte jonkin muun ratkaisun.
Kiitti kaikille jo vastanneille!