Käyttöjärjestelmät

Täällä voit keskustella tietokoneista, ohjelmistoista, laitteista, käyttöjärjestelmistä ja muista tietotekniikkaan liittyvistä laitteista.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Pitäiskö asentaa ja mitata? :D Meikä vois välillä perustella, miksi Windows 7 on paree ku Ubuntu:
1. Vie vähemmän energiaa (rahaa säästyy):
Kuva
Kuva
Kuva

2. Peleissä paremmat FPS:t (pelit pyörii paremmin):
Kuva

3.
Tuolta voit lukea, että Windows 7 on NOPEAMPI, kuin Ubuntu:
http://www.phoronix.com/scan.php?page=a ... art1&num=1
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

Testit tehtiin Mac Minillä? Ei ihme että tilastot ovat tuollaiset, ja FPS muka parempi. Ja tuossa käytettiin edelleen 11.04 joka on KEHITYSVERSIO kun taas LTS eli 10.04 on paljon parempi, peleissä mulla on suorituskyky paljon parempi 10.04ella kuin 11.04ella. Ja todennäköisesti tuossa testissä ei otettu Compizista VBlankkia pois päältä, ei ihme että se hävisi, entisissä versioissa VBlank ei ollut päällä mutta 11.04essa on ja se vie tehoja ja hidastaa mutta onneksi sen saa pois helposti. Miten selität sen että 10.04 Ubuntussa niin FPS on 125 koko ajan (Pelin maksimi FPS) mutta Windowsissa samoilla asetuksilla se pyöri 80-90 FPSällä?? Sitten kaverilla jolla on paljon tehokkaampi kone kuin mun läppäri UrbanTerror pyörii välillä Windowsissa jopa 20-90 FPS, Ubuntu 10.04ssa siis koko ajan on se 125. Ja kyllä se Winukan bootti kestää ainakin sen minuutin mutta Ubuntun bootti vain 15 sekunttia. Sinä kun et tiedä Ubuntusta mitään vaan olet pikaisesti käyttänyt niin perustelet pelkeillä testeillä olevan sen huono.

"the open-source Linux graphics drivers are still no match to the proprietary drivers,"
Siksi käytetään suljettuja ajureita jotka asentuvat helposti Ubuntun laiteajurit ohjelmasta, toisin kun Windowsissa etsitään niitä levyjä tai ladataan ne netistä etsimällä joka sivusta. Ja pari FPSää, onpas hiton iso ero, silmä todennäköisesti varmaan erottaa 2 FPSän eron?
Viimeksi muokannut Valtra6250, 09.07.2011 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Sama kait se on millä koneella ne on tehty?! -,- Ja tuo linkin testi mikä on tuolla mun viestin alhaalla on tehty 3:lla eri laitteistolla, nopea, keskiverto ja hidas.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

ValtraN111 kirjoitti:Sama kait se on millä koneella ne on tehty?! -,- Ja tuo linkin testi mikä on tuolla mun viestin alhaalla on tehty 3:lla eri laitteistolla, nopea, keskiverto ja hidas.
Nokun tuo ylikallis Macci on suunniteltu NIMENOMAAN Mac OS Xälle. Ja lue edes koko viesti kokonaan, ja kerro miksi sitten Ubuntu pyörittää ne pelit itsellä paremmin vaikka huonommin pitäisi toimia? Ja itse en pelaa mitään noista peleistä mitä noissa paskatesteissäsi on paitsi UrbanTerroria, joten mitä väliä on sillä että pyörii huonommin? Todennäköisesti Win pysyy siinä paremmassa koneessa ja ainoa syy sille on FSX, muuten ei Windowssi siellä kovin kauaa pysyisi, ja se todennäköisesti hajotti sen emon se Win 3 kertaa, Ubuntua käyttäessä emo ei hajonnut koskaan mutta mitenköhän se sitten sattuu hajoamaan Windowsia käyttäessä?
Viimeksi muokannut Valtra6250, 09.07.2011 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Se klubuntu on ihan p@sk@ ja silläselvä.
Kuva
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

Peluri2011 kirjoitti:Se klubuntu on ihan p@sk@ ja silläselvä.
Sellaista distroa nimeltä Klubuntu ei ole, valetta siis, etkä perustellut. =) Windows 7 käyttää ylivanhaa tekniikkaa siinä alapalkissa kun taas KDE-työpöytäympäristö pystyi siihen jo vuonna 1998.
http://xwinman.org/screenshots/kde-george.jpg
Näyttääkö tutulta? Näyttää aika tutulta ja tämä saatiin Windowsiin vasta 2010.
Vuodelta 1999:
http://xwinman.org/screenshots/kde-matt.jpg
Windows on siis selvästi Linux-distroja jäljessä, jokin esikuva Windowsilla kun näköjään pitää olla.
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Valtra6250 kirjoitti:
ValtraN111 kirjoitti:Sama kait se on millä koneella ne on tehty?! -,- Ja tuo linkin testi mikä on tuolla mun viestin alhaalla on tehty 3:lla eri laitteistolla, nopea, keskiverto ja hidas.
Nokun tuo ylikallis Macci on suunniteltu NIMENOMAAN Mac OS Xälle. Ja lue edes koko viesti kokonaan, ja kerro miksi sitten Ubuntu pyörittää ne pelit itsellä paremmin vaikka huonommin pitäisi toimia?
No, vittu saman asian se tekee Windowsille, kun Ubuntulle jos se on suunniteltu Mac OS X:lle. Ja mistä minä tiedän mistä nuo FPS:t johtuu, mutta mitä ite oon selannut, niin jokaisessa pelitestissä Windosilla on paremmat FPS:t:

Kuva
Kuva
Kuva

Tuommoset FPS-testit löyty pikasella selailulla. Ja kerros vielä mikä peli se on, misä tuo FPS on huonompi Windowsilla, kuin Ubuntulla?
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

Mikä v*tun bugi siinä Windowsissa on kun ei kaikkia tekstejä näytä.
Urban Terror
Näkyyko jo vai mikä ihme bugi siinä Winukassa on? Onko edes mikään v*tun ihme että Windows-pelit pyörii paremmin Windowsissa koska on kuules aika vaikea homma ilmaisohjelmalle saada "käännettyä" Windows-peli Linuxille sopivaksi ja pyörittää sitä hyvin? Ihan p*skaa tämä minkä laitoit:
Kuva
Windows pelejä esim COD4, ei ole mikään ihme että Winukka peli toimii paremmin siinä Winukassa, ja tuo FPS on silti tarpeeksi iso, joten mitä valittamista siinä on, se on hyvin ilmaisohjelmalta koska vaatii paljon työtä saada se hemmetin Win-koodi Linuxille sopivaksi. Olet näköjään vain valikoinut pelitestejä, onko se ainoa asia mitä teet koneella, eikö ole muuta elämää kuin pelata sillä koneella?
http://www.youtube.com/watch?v=EMdEK79y ... feature=iv
Esim muussa käytössä Ubuntu voittaa selvästi. Ja RAM-käyttökin on valetta. Windows vie koko ajan idlessä noin 1 gigan, Ubuntu vain jotain 400 megaa.
Viimeksi muokannut Valtra6250, 09.07.2011 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

No, enpä tiiä mikä tuo urban paska on olevinaan, mutta elä ny ala rageemaan, kun winellä pyörii pelit paremmin. Ubuntuski taitaa olla joku bugi ettei näytä kaikkea tekstiä. Mikä se peli oli missä sulla on parempi FPS Ubuntulla ku Winellä?!?!
Ja itse juuri sanoit ettei sillä ole enää väliä, kun FPS on jo nuin iso, ja silti valitat, että Winellä pyörii 80FPS ja Ubuntulla 125FPS. Nauraminen
Ja enpä PC:llä muuta tee, kuin pelaa. Ja väitit että valikoin VAIN pelitestejä, juurihan tuola vähä ylempänä on linnki, missä Win on nopeampi, kuin Ubuntu, ja Win kuluttaa vähemmän energiaa.
Viimeksi muokannut Ännä, 09.07.2011 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

ValtraN111 kirjoitti:No, enpä tiiä mikä tuo urban paska on olevinaan, mutta elä ny ala rageemaan, kun winellä pyörii pelit paremmin. Ubuntuski taitaa olla joku bugi ettei näytä kaikkea tekstiä. Mikä se peli oli missä sulla on parempi FPS Ubuntulla ku Winellä?!?!
Ja itse juuri sanoit ettei sillä ole enää väliä, kun FPS on jo nuin iso, ja silti valitat, että Winellä pyörii 80FPS ja Ubuntulla 125FPS. Nauraminen
Wine on ohjelma Linux-distroihin joilla saadaan Windows paskan ohjelmia toimimaan, etkö sitäkään tiennyt vai luuletko että tarkoitin Winellä Windowsia? Urban Terror ei ole paska peli vaan hyvä peli, et ole edes testannut?
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

En, sinä nyt alat puhumaan taas asian vierestä, etkä Windows 7 vs. Ubuntu. Alat kyselemään jostaki pelistä, että olenko pelannut. Pitääpä asennella se Ubuntu takas, jos se kerran noin hyvä on. Kiitos ja näkemiin hyvät väittelyt oli.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

ValtraN111 kirjoitti:En, sinä nyt alat puhumaan taas asian vierestä, etkä Windows 7 vs. Ubuntu. Alat kyselemään jostaki pelistä, että olenko pelannut. Pitääpä asennella se Ubuntu takas, jos se kerran noin hyvä on. Kiitos ja näkemiin hyvät väittelyt oli.
Valehtelet taas, itse luulet että WINE on joku Windows, voi hyvää päivää, onko se Windowsin käyttö sekoittanut aivosi jo niin pahasti että et ymmärrä edes lukemaasi?
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Valtra6250 kirjoitti:
ValtraN111 kirjoitti:En, sinä nyt alat puhumaan taas asian vierestä, etkä Windows 7 vs. Ubuntu. Alat kyselemään jostaki pelistä, että olenko pelannut. Pitääpä asennella se Ubuntu takas, jos se kerran noin hyvä on. Kiitos ja näkemiin hyvät väittelyt oli.
Valehtelet taas, itse luulet että WINE on joku Windows, voi hyvää päivää, onko se Windowsin käyttö sekoittanut aivosi jo niin pahasti että et ymmärrä edes lukemaasi?
Vittu en aina jaksa kirjoittaa että Windows, nii lyhennän sen. Eikä vittu vois vähempää kiinnostaa joku Ubuntun ohjelma, joka pitää lataa, että voit pelata jotaki pelia. EI tartte tällä Windowssilla semmosia ohjelmia katos. Kippis
Viimeksi muokannut Ännä, 09.07.2011 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

ValtraN111 kirjoitti:
Valtra6250 kirjoitti:
ValtraN111 kirjoitti:En, sinä nyt alat puhumaan taas asian vierestä, etkä Windows 7 vs. Ubuntu. Alat kyselemään jostaki pelistä, että olenko pelannut. Pitääpä asennella se Ubuntu takas, jos se kerran noin hyvä on. Kiitos ja näkemiin hyvät väittelyt oli.
Valehtelet taas, itse luulet että WINE on joku Windows, voi hyvää päivää, onko se Windowsin käyttö sekoittanut aivosi jo niin pahasti että et ymmärrä edes lukemaasi?
Vittu en aina jaksa kirjoittaa että Windows, nii lyhennän sen. Eikä vittu vois vähempää kiinnostaa joku Ubuntun ohjelma, joka pitää lataa, että voit pelata jotaki pelia. EI tartte tällä Windowssilla semmosia ohjelia katos. Kippis
Wine ja Win on edelleen eri asia, eihän Windows sanassa ole E-kirjainta niin et voi lyhentää sitä Wineksi. Ja ei sitä Wineä tarvita, mutta kun eräät kuten sinä olette niin riippuvaisia Windows peleistä ja ohjelmista niin tälläinen on tehty juuri teitä Windows-ohjelma riippuvaisia varten. Etkö ymmärrä että exe tiedostoja ei saada auki Linux-distroissa eikä DEB, RPM tai muita Linux-distrojen asennustiedostoja ei saada Windowsissa auki, paitsi Paskaexet toki saadaan Winessä siis auki. Jos näin yksinkertaista asiaa ei ymmärrä niin todennäköisesti olet käyttänyt liikaa Windowsia ja se sekoitti jotain aivotoimintaa.
Ja siirsit taas asian johonkin muuhun, eli peleihin, et vain viitsi myöntää että peruskäytössä Linux-distrot voittaa, ja sitten et ymmärrä sitä että Ubuntu 11.04 on kehitysversio ja siinä on oletuksena VBlank päällä joka vie sitä suorituskykyä paljon, mutta kun et halua myöntää sitä niin alat keksiä valheita. Ja sitäkään et näköjään tajua että se Windows 7an alapalkki on ihan vanha keksintö, siihen KDE pystyi jo vuonna 1998.
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Joo, joo, tuli selväksi, poistin juuri Windows seiskan ja asensin Ubuntun. :P Toivottavasti ei tarvi jatkaa väittelyä.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

ValtraN111 kirjoitti:Joo, joo, tuli selväksi, poistin juuri Windows seiskan ja asensin Ubuntun. :P Toivottavasti ei tarvi jatkaa väittelyä.
Etkä asentanut. Taas Windowsistin valheita.
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Kerranki sie olit oikiassa, en asentanu. En ole niin vähä-älyinen, että asentaisin Ubuntun.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

ValtraN111 kirjoitti:Kerranki sie olit oikiassa, en asentanu. En ole niin vähä-älyinen, että asentaisin Ubuntun.
Siinä ei ole mitään vähä-älyistä asentaa Ubuntu. Olet TAAS väärässä. Vähä-älyistä on maksaa Microsoftille, siis Paskasoftille surkeista tuotteista, kuten Windows ja Xbox.
Kuva
ziwchhi-
Viestit: 108
Liittynyt: 26.06.2011 17:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Joensuu
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Joensuu

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja ziwchhi- »

Mielestäni ubuntu on mahdollisimman paras toimistokäyttöön, ja esim 3d mallinnukseen. Sovelluksia löytyy sovellushaulla (tms en muista mikä ) helposti mutta ulkopuolisten esim suurinosa googletetuista sovelluksista on vaikea asentaa jos on noviisi. Ubuntussa on myös ongelmana se .exe toimimattomuus, mutta ainahan on emulaattoreita.

Winukka on taasen enemmälti tehty pelikäyttöön, meinaan .exe:t toimii asennus on helppoa windowsin omalla asennusohjelmalla - Mutta yksi suuri ongelma esim seiskassa, pitää olla vähintään 2gb ram muistia että pystyyy pelaamaan ensinkään mitään ilman lagia. Ja tottakaihan windows käynnistää/reboottaa itsensä hitaammin koska siinä on enemmän prosesseja mitkä pitää käynnistää. Ubuntussa on vähemmän prosesseja mitkä pitää käynnistää, niin tottakai ubuntu on silloin kevyempi käyttöjärjestelmä.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

EIköhän ne kaikki uusimmat pelit tarvi sen 2gb RAM millä käyttiksellä tahansa.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
ReVoC
Viestit: 312
Liittynyt: 30.05.2011 20:49
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja ReVoC »

Valtra6250

vai vie Winukka Ainaki gigan idlessä JA VITUT !
itellä näyttää vievän 300mb
Niin ja nyt puhuttiin käyttöjärjestelmästä eikä mistään muusta paskasta joka pyörii taustalla
ja alkaa vituttamaan tuo klinux DISTRON hokeminen
DISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTR0
-_-

Btw mikä siinä Microsoftissa on niin paskaa perustele !
ja perustelu ei ole että ku windows 7 on nyt vasta joku saatanan alapalkki

Oho kiroolinko ? :oops:
Valtra6250
Viestit: 2359
Liittynyt: 13.06.2009 17:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Valtra6250 »

ReVoC kirjoitti:Valtra6250

vai vie Winukka Ainaki gigan idlessä JA VITUT !
itellä näyttää vievän 300mb
Niin ja nyt puhuttiin käyttöjärjestelmästä eikä mistään muusta paskasta joka pyörii taustalla
ja alkaa vituttamaan tuo klinux DISTRON hokeminen
DISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTRODISTR0
-_-

Btw mikä siinä Microsoftissa on niin paskaa perustele !
ja perustelu ei ole että ku windows 7 on nyt vasta joku saatanan alapalkki

Oho kiroolinko ? :oops:
Mikä hemmetti se Klinux on, sellasta ei ole. Nokun Linux on pelkkä ydin, Linux-distro on taas se käyttis joka käyttää Linux-ydintä. Ja Microsoft on p*ska koska huonolaatuiset tuotteet jotka ovat ylikalliita, Windowsista voisi ehkä noin 10e maksaa kun on niin huono, mutta yli satanenhan siitä vaaditaan.
Ai Windows ei vie idlessä yli gigaa muistia?
Kuva
Ei ollut muuta auki kuin tuo tehtävienhallinta ja Pidgin ja tuon verran vei muistia.
Kuva
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Eihän tuo viekkään yli gigaa vaikka oli netti ja tehtävienhallinta auki...
Kuva
Kuva
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Aika paljon kieltämättä syö prosessorin tehoa Valtra6250:sella, jos on pelkkä tehtävienhallinta ja pidgin auki. Ite saan menemään 5% kun on musiikit, nettiselaimet, msn ja steam auki. Mitä väliä sillä on vaikka winukka/ wine/ wintoosa veiskin vaikka 4 gigaa rammia, kun se nykypäivänä on suhteellisen halpaa. Itellä on 6 gigaa eikä vielä oo loppunu kesken. Sillon sillä oli väliä, kun 64mb kampoja koneeseen rustattiin paikalleen.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Käyttöjärjestelmät

Viesti Kirjoittaja Ännä »

No on juu! Levitin kaiken toho mitä oli auki ja näin:
[spoiler]Kuva[/spoiler]
Jos ette saa selvää, niin suoritinkäyttö on 0%.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tietotekniikka”