Tais tulla vähän liika kallis mun pörsille...
Mutta mitä muuttasitta tosta ja sopiiko nuo osat tuone koppaan?
Kotelon vaihtasin, esim. R4, toki makuasia, mutta omasta mielestä törkiän kallis. Käyttöjärjestelmäksi se normaali win 8.Matias98 kirjoitti:Tais tulla vähän liika kallis mun pörsille...
Mutta mitä muuttasitta tosta ja sopiiko nuo osat tuone koppaan?
Seiska alkaa vanhentumaan, joten siihen ei kannata rahaa enään pistää.Valmeksi kirjoitti:Mitä hyvää on windows 8 verrattuna 7,omasta mielestä paljon nopeampi käyttää seiskaa kuin kasia mutta jossain läppärissä ja nettiselailussa ihan ehoton!
Kun ovat ihan yhtä hyviä pelikäytössä kun ei directx 11.1 tuo mitään lisäetua (vielä) joten paremmuus on käyttäjästä kiinni.
Itse annan ääneni Win 7,lle!
Saa 2TB Seagaten.McNoitti kirjoitti:Mitä tarkoitat nopeudella? Ja eikös tolla SSD 120GB levyn hinnalla saa jo normin 1TB levyn?
Ei riitä alle 120Gb millään. Omalla on nyt n.30gb tyhjää ja ei siellä ole kuin Windows LoL ja pari ohjelmaa. 2tb kovosta 2/3 käytetty peleille+ Medialle.Valmeksi kirjoitti:Minusta ei win 7 mitään vanhene ainakaan win 8,lle,onneton paska hidas käyttää jos pitää vähänkään asetuksia muutella tai tiedostoja polkujapirkin etsiskellä verrattuna win 7,kaan. Mutta mielipide jokaisella!
Ja kuinka paljon nopeampi on lukemaan ssd muistia kuin normia?
Jos vaikka ottais ssd jonain alle 100gb ja sit jonkun 1teran normin siihe rinnalle ja ne joita käyttää eniten sille ssd,lle.
Vai miten olette tehneet joilla on ssd muisteja kun ei ainakaan itsellä joku 100gb riittäisi kovin kauaa kun täyttyy paskalla.
![]() | Lataa tästä... |
Itellä on Pöytäkoneella 500GB levy melkeimpä tukossa koska käyttis siinä, josain kohtaa äsäsdee ehkä.Mr-Wedenoja kirjoitti:SSD ja HDD ero on huomattavasti nopeammat luku/kirjoitus ajat. Eli suomeksi kone boottaa nopeampaa ja ohjelmat SSD:llä aukeaa huomattavasti nopeammin. Aikalailla pakko ostos nykypäivänä yli 1000€ koneisiin.
Millo XP loppu? Ei oo enää päivityksiä näkyny.DeutzMiäs kirjoitti:Vista loppuu 2017
Win 7 loppuu 2020
No ei kyllä sais vielä sillonkaan.Mr-Wedenoja kirjoitti:XP tuki loppuu 2014. Olis aikasemmin saanu kylläkin loppua.
Totta, XP on omasta mielestä paras koneen käyttis Win 95 jälkee... Simppeli ja toimiva.valamettipekka kirjoitti:No ei kyllä sais vielä sillonkaan.Mr-Wedenoja kirjoitti:XP tuki loppuu 2014. Olis aikasemmin saanu kylläkin loppua.