puomi lähti matkalle

Mulla ainakinValtraN111 kirjoitti:Tämä ei vissiin toimi vistallaVai toimiiko??
Ei tässä mitään tarkotusta ole, kunhan vaan harjottelin koodaamista. Itehän väkisin halusitte tän jakoonS.Tiensuu kirjoitti:öö.. mitä täs kuuluis tehdä? kun ei saa kun pienen kuopan maahan ja sitä maata ei saa taas mihinkää lavalle tms.
Asia selvä.. Muuten ihan jämerä peli mutta esim veteen ei voi upota, toinen kuorma-auto olis tarpeen mihin sais maata kyytiin, maahan saa vain pienen kuopan ja mulla toi pyöräalustainen ei toimiMotokuski kirjoitti:Ei tässä mitään tarkotusta ole, kunhan vaan harjottelin koodaamista. Itehän väkisin halusitte tän jakoonS.Tiensuu kirjoitti:öö.. mitä täs kuuluis tehdä? kun ei saa kun pienen kuopan maahan ja sitä maata ei saa taas mihinkää lavalle tms.
Joskus jos inspiraatio iskee niin täytyy korjailla noita vikoja. Sora-auto on ollu jo kehitteillä.S.Tiensuu kirjoitti:Asia selvä.. Muuten ihan jämerä peli mutta esim veteen ei voi upota, toinen kuorma-auto olis tarpeen mihin sais maata kyytiin, maahan saa vain pienen kuopan ja mulla toi pyöräalustainen ei toimiMotokuski kirjoitti:Ei tässä mitään tarkotusta ole, kunhan vaan harjottelin koodaamista. Itehän väkisin halusitte tän jakoonS.Tiensuu kirjoitti:öö.. mitä täs kuuluis tehdä? kun ei saa kun pienen kuopan maahan ja sitä maata ei saa taas mihinkää lavalle tms.Eilen se vielä toimi mutta nyt ei millään
Onhan se sen puoleen että se on kokonaan mun tekemävaltra6250 kirjoitti:Ihan ok pelihän tuo on!
mulla toimii vaika on windows 7ValtraN111 kirjoitti:Tämä ei vissiin toimi vistallaVai toimiiko??
Ei sitä pysty nostamaan tai laskemaan, se on aina siinä samassa tasossa...Claas_FANI kirjoitti:Moi! Latasin mutta en osaa mennä kaivuriin. Eli mikä nappi? nO NYT OSAAN. Mutta en osaa laskea kaivurin kauhaa. MIten se lasketaan?
Tilesettejä vai mappeja?xallux kirjoitti:Juu kiitos. Ku mä olen niitä tehny paintilla eikä oikeen onnistunu.....
Jos on niin viittitkö uppia sen uudestaa? :)Valmet702s kirjoitti:Mulla saattaa olla!