Mulla sama. Parempiakin löytyy...hoopee99 kirjoitti:Itel on logitech raiskatut ls2.1:kköset+2kpl sony kaijjuttimii ei oo mallii ku on ite tehty kotelo+takapari+keski kaijjutin+subbari+vaffa...![]()

Mulla sama. Parempiakin löytyy...hoopee99 kirjoitti:Itel on logitech raiskatut ls2.1:kköset+2kpl sony kaijjuttimii ei oo mallii ku on ite tehty kotelo+takapari+keski kaijjutin+subbari+vaffa...![]()
Mulla on samanlaiset!Venom kirjoitti:Tommoset ikivanhat wave masterin 240w kajarit mulla on.![]()
Logitekit kaverilla ja kyllä on hyvät äänet! Vois sanoo vaikka notta HooReeMotokuski kirjoitti:Minkäslaisia kaiuttimia porukalta löytyy? Itellä on tuommonen basson vahvistin viime aikoina toimittanut kaiuttimen virkaa, eihän se ihan siihen ole suunniteltu mutta ihan hyvin se siinä pelittää.![]()
Pitäs kuitenkin hommata joku edullinen 2.1-kaiutinsarja, ja oon pari vaihtoehtoa kattellu;
Creative INSPIRE S2
Logitech Z523
Tekeeköhän noilla mitään? Onko jollain kokemusta jommastakummasta? Hinnaltaan ovat ainakin ihan sopivia minun budjetille.
Olisiko muita vaihtoehtoja vastaavassa hintaluokassa?
Mullakii tollaset.Jeppe kirjoitti:Mulla sama. Parempiakin löytyy...hoopee99 kirjoitti:Itel on logitech raiskatut ls2.1:kköset+2kpl sony kaijjuttimii ei oo mallii ku on ite tehty kotelo+takapari+keski kaijjutin+subbari+vaffa...![]()
No niin on mullaki tollaset.Massey_man kirjoitti:Mullakii tollaset.Jeppe kirjoitti:Mulla sama. Parempiakin löytyy...hoopee99 kirjoitti:Itel on logitech raiskatut ls2.1:kköset+2kpl sony kaijjuttimii ei oo mallii ku on ite tehty kotelo+takapari+keski kaijjutin+subbari+vaffa...![]()