~ Valmet AK & Lokomo Lokkeri ~

Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: ~ Valmet AK & Lokomo Lokkeri ~

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Ja vielä toi ihme puskulevy sillee että sen saa laskettuu ja nostettuu!
Kuva
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4102
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: ~ Valmet AK & Lokomo Lokkeri ~

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Wolfheart kirjoitti:Jumaliste ja nyt jakoon toi! Kippis

Tä, eiks se kaltainen pelitä? Joka osan pitäis olla molemmilta puolilta värjätty ja ihan (kuvista napatulla) peruskeltaisella vielä, siis ilman tekstuuria. :shock:

Ja ikkunat jätin ihan vängällä pois kun jostain syystä itellä 99 prosenttia ikkunallisista näyttää sisältä (ja sisältähän pitää aina ajaa) ihan helvetin tummilta, siis että ne ikkunat tummentaa aivan sairaasti, tykkään kuiten että uloskin olis kiva nähdä. :)

Hitto, mikäs toi Metsäkoneet Suomessa oikein on..? Tartteekin tsekata! Näähän on pongattu jonkin pohjoissuomalaisen museon sivuilta... Ja loput Googlettamalla.

Mites kun mulla on nyt työn alla se Valmet 880 K metsävärkki, niin osassa noista kuvista sen katolta löytyy tollanen nostokourasysteemi... Kannattaaks mun mallata sitä jonkin sortin paloissa? Helvetti kun mä en ole vieläkään saanut iskostettua nuppiini tota ingame-puolta vaikka miten olen yrittänyt päätäni seinään lyödä. Tosin toi nostokoura alkaa olla jo siinä hilkulla että riittäiskö taidotkaan...
:roll:
Joo Luston kokelmista oot näköjään kuvat löytäny. Ja sitten tuohon kuormaimeen sen verran, että helpoimmalla pääsee, kun käyttää tuota, mikä on esimerkiksi mun kokaman Lokkerin päällä. Ja eikös ikkunan tummuus riipu tekstuurista ja siitä miten tummaksi sen ketsupis laittaa.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Wolfheart
Viestit: 260
Liittynyt: 14.02.2010 16:05

Re: ~ Valmet AK & Lokomo Lokkeri ~

Viesti Kirjoittaja Wolfheart »

Joo, niin mäkin kuvittelisin, mutta vaikka isket miten vaaleaksi niin silti tuntuu että pelissä iskee ilta heti kun menet ikkunan taakse. Kumma juttu. Toisaalta on tossa ikkunattomuudessa sekin hyvä puoli, että pyörii todennäköisesti kevyemmin. ;)
Jupe
Viestit: 1556
Liittynyt: 07.05.2011 23:20

Re: ~ Valmet AK & Lokomo Lokkeri ~

Viesti Kirjoittaja Jupe »

.
Viimeksi muokannut Jupe, 16.03.2024 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juhisss
Viestit: 295
Liittynyt: 06.05.2011 19:28
Tämänhetkinen kaupunki:: puolanka
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: juhis fin
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: ~ Valmet AK & Lokomo Lokkeri ~

Viesti Kirjoittaja juhisss »

Tuo lokkeri ois kova jos tulee jakoon :!:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Valtra”