Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Hyödyllisiä ohjeita ja oppaita liittyen Farming Simulator peliin.
Avatar
Farmari344
Viestit: 4168
Liittynyt: 03.06.2011 15:20
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Farmari344 »

Mulla se raktori ei liiku, ei liiku ikinä ku laitan EK:ta ja lasken kymmeniin tuhansiin kertoihin sen indexin, jonka laskeminen aloitetaa nollasta. :? :?
Kuva
...
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Teet vääri. Eti xml tievostosta vaikkapa exitPoint ja lähe siitä laskemaa giantsis.
Kuva
Avatar
Harvesteri
Viestit: 193
Liittynyt: 24.01.2011 20:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Loimaa
Kielet: Suomi

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Harvesteri »

Tein ohjeitten mukaan ei toimi koska osa toiminnoista ei toimi.
Jos joku viitteis auttaa.
Kuva
Avatar
Detsi
Viestit: 632
Liittynyt: 28.07.2011 15:58
Kielet: Suomi, englanti ja "ruotsi"
Multiplayer tunnuksesi?: Ei ole
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Detsi »

Mä en pysty menemään sisään traktoriin? Missä mahtaa olla vika? Indneksit pitäis olla oikein.
Kuva
Ventti
John Deere <3
valtravalmet
Kunniakäyttäjä
Viestit: 8846
Liittynyt: 31.12.2009 20:12
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

jimi555 kirjoitti:Mä en pysty menemään sisään traktoriin? Missä mahtaa olla vika? Indneksit pitäis olla oikein.
Ne lauseet on vääräs välis....
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Ls 2011 Fan
Viestit: 1447
Liittynyt: 13.12.2010 20:26
Tämänhetkinen kaupunki:: Orimattila
Kielet: Suomi Suomi ja Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Ls 2011 Fan
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Orimattila

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Ls 2011 Fan »

Siis tossa kohtaan tipahin, joten mites tästä eteenpäin, koitan sit kun joku neuvonut.. :D

5.
Avaa traktorin .xml (HUOM! EI modDesc.xml).
</attacherJoints>" Yläpuolelle
Liitä: <attacherJoint index="xx|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />

Kuva

Huomaa, että kirjaimet "xx" täytyy korvata oikealla indeksillä. Indeksi koostuu "Konsolen" paikasta Scenegraphissa.
Indeksit:

Kuva
Kuva
Tulen urakoimaan Mp:hen jos tarvetta! Hommalla ei väliä, teen mitä tahansa.
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Nih, lasket ne indexit siel giantsis, eti vaikkapa exitPoint xml tievostosta ja lähe siitä laskemaan giantsissa.
Kuva
Avatar
Santsa4
Viestit: 835
Liittynyt: 10.06.2011 12:41
Tämänhetkinen kaupunki:: Jalasjärvi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, ruotti
Multiplayer tunnuksesi?: Santsa
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Santsa4 »

Sain kyllä lisättyä etukuormaajan.. Sain ostettua trakun.. Ek sovitteet oli..

Mutta kuvakulma oli aivan sekaasinsa, ei pystyny ajaan, ei pystyny vaihtaan konetta, ei pystyny tulla pois trakusta.. Missähän vika?

Kiitän jos sais jotain neuvoja..

E: Juuja ohjata ei voinu. Täs myös kuva:
Oli kaasu pohojas, ja ratti tapis.. Otan ohjeita vastaan myös yv:llä!
Jaa ei se antanu ottaa ees riinshottia.. Ohjeita mieluusti nopiaa..
Kuva
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Mulla ei pysty ostaa traktoria, vaikka kuinka rämpyttää "Buy" nappia. Missä vika?
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Avatar
fordmies4610
Viestit: 3076
Liittynyt: 03.10.2010 09:45
Tämänhetkinen kaupunki:: Orimattila
Kielet: Suomi ja Lontoo
Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Orimattila

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja fordmies4610 »

Xml:ssä joku kusee.
Kuva
Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Ossookko kertua mikä?
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Avatar
fordmies4610
Viestit: 3076
Liittynyt: 03.10.2010 09:45
Tämänhetkinen kaupunki:: Orimattila
Kielet: Suomi ja Lontoo
Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Orimattila

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja fordmies4610 »

No en ku en nää sitä sun xml:ää. :P Sieltä jos puuttuu jostain vaikka "<" merkki.
Kuva
Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Jahas. Postaan tänne.

Koneen XML.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved.</annotation>
- <name>
<en>Valmet 865</en>
<de>Valmet 865</de>
</name>
<description />
<filename>Valmet865.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="9.3" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="9.0" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>180</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.0023</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="26" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2000</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/Ares_Ext_Start.wav" pitchOffset="0.95" />
<motorSound file="Sounds/Ares_Ext_Idle.wav" pitchOffset="0.95" pitchScale="0.04" pitchMax="1.35" />
<motorStopSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/agroplus_out.wav" pitchOffset="0.95" />
<aiMotorSound file="Sounds/Ares_Ext_1600.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="0.6" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="30|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
</attacherJoints>
- <weightShows>
<weightShow index="29" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="16" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<flStick index="30|1|0" maxRot="20 0 20" minRot="-20 0 -20" Rot="0 0 0" rotTime="0.5" />
</vehicle>
ModDesc
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <modDesc descVersion="4">
<author>ValtraN111</author>
- <title>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</title>
- <description>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</description>
<multiplayer supported="true" />
- <iconFilename>
<en>store.png</en>
<de>store.png</de>
</iconFilename>
<version>1</version>
- <extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/ExtraFile.lua" />
<sourceFile filename="scripts/ESLimiterEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWorkLightEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelRWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelFWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWeightEvent.lua" />
</extraSourceFiles>
- <specializations>
<specialization name="ESLimiter" className="ESLimiter" filename="scripts/ESLimiter.lua" />
<specialization name="painelinfo" className="painelinfo" filename="scripts/painelinfo.lua" />
<specialization name="manualIgnition" className="manualIgnition" filename="scripts/manualIgnition.lua" />
<specialization name="worklights" className="Worklights" filename="scripts/Worklights.lua" />
<specialization name="Duels2" className="Duels2" filename="scripts/Duels2.lua" />
<specialization name="weight" className="weight" filename="scripts/weight.lua" />
<specialization name="FLable" className="FL" filename="FL.lua" />
<specialization name="flStick" className="flStick" filename="flStick.lua" />
</specializations>
- <vehicleTypes>
- <type name="volvoBM" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="ESLimiter" />
<specialization name="painelinfo" />
<specialization name="manualIgnition" />
<specialization name="Duels2" />
<specialization name="worklights" />
<specialization name="weight" />
<specialization name="FLable" />
<specialization name="flStick" />
</type>
</vehicleTypes>
- <l10n>
- <text name="ESLimiter_level">
<en>Level</en>
<de>Stufe</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_controls">
<en>ESLimiter:</en>
<de>Drehzahlbegrenzer:</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_PLUS">
<en>Increase Enginespeed</en>
<de>Drehzahl erhöhen</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_MINUS">
<en>Decrease Enginespeed</en>
<de>Drehzahl verringern</de>
</text>
- <text name="IGNITIONMODE">
<de>Ignition</de>
<en>Ignition</en>
</text>
</l10n>
- <inputBindings>
<input name="ESLimiter_PLUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pageup" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="ESLimiter_MINUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pagedown" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="EXTRAWHEEL" key1="KEY_8" button="" />
<input name="EXTRAWHEEL2" key1="KEY_9" button="" />
<input name="EXTRALIGHT" key1="KEY_6" button="" />
<input name="IGNITIONKEY" key1="KEY_5" button="" />
<input name="WEIGHT" key1="KEY_7" button="" />
</inputBindings>
- <storeItems>
- <storeItem>
- <en>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</en>
- <de>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</de>
<rotation>0</rotation>
<image active="store.png" />
<price>21000</price>
<xmlFilename>Valmet865.xml</xmlFilename>
</storeItem>
</storeItems>
</modDesc>
Nui.
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Avatar
Harvesteri
Viestit: 193
Liittynyt: 24.01.2011 20:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Loimaa
Kielet: Suomi

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Harvesteri »

Joo sulla on luultavasti moddescissa noi tekstit vääris paikois.
Niitten kuuluu olla </specializations> (<specialization name="FLable" className="FL" filename="FL.lua" />
<specialization name="flStick" className="flStick" filename="flStick.lua" />) ala puolla ja </type> (<specialization name="FLable" /><specialization name="flStick" /> ) alapuolla.
Mulla oli sama ongelma mutta korjaantui noilla korjauksilla.
Viimeksi muokannut Harvesteri, 28.11.2011 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Kokeilen vaihtaa, jos toimis. :)
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Avatar
fordmies4610
Viestit: 3076
Liittynyt: 03.10.2010 09:45
Tämänhetkinen kaupunki:: Orimattila
Kielet: Suomi ja Lontoo
Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Orimattila

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja fordmies4610 »

Hmm... en äkkiä löytänny vikaa.. Mutta flstickin indexsi pitäis olla 32. :roll:
Kuva
Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Jaha. Kokeilen sitte vaihtaa. Omien laskujen ja vv:n (Valtravalmet) ohjeen mukaan olen laskenut.
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
Avatar
Harvesteri
Viestit: 193
Liittynyt: 24.01.2011 20:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Loimaa
Kielet: Suomi

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Harvesteri »

Ootko laskenut exitpointin kanssa.
Kuva
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

Oon laskeny kaikki, eikä se mitään auttanu että vaihto indexit 32.
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
MCperuna
Viestit: 275
Liittynyt: 27.09.2011 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Persereikä :D
Kielet: Suami
Multiplayer tunnuksesi?: MCperuna
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: hamina

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja MCperuna »

Perus jeppe=kaikki päin vittuu xD
Kuva <--- by:valtra n121h
Rattori käyntiin vaikka kaasu öljyllä!
Kaksimielisillä on aina kivempaa!
Avatar
Jeppe
Moderaattori
Viestit: 7437
Liittynyt: 10.10.2010 21:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Vähis
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laihia

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Jeppe »

+1.
Kuva
#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
valtravalmet
Kunniakäyttäjä
Viestit: 8846
Liittynyt: 31.12.2009 20:12
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

Jeppe kirjoitti:Oon laskeny kaikki, eikä se mitään auttanu että vaihto indexit 32.
Laskitko 0-1-2-3... Vai 1-2-3-4..? :D Katos kuva. ;)
Kuva
Aloita nollasta ja konsoleen asti lasket. ;) Mulla on 13. ;)
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
DiGiX
Viestit: 523
Liittynyt: 28.11.2011 10:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: DiGiX(fin)
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja DiGiX »

Noniin nörtit kertokaa nyt selvällä suomenkielellä mikä on päin puuta kun saan traktorin "5" napista käyntiin ja kuvakulmaa voi liikuttaa.
Mutta se siitä kun ei w,a,s,d,escja e mut kaikki muu toimii muistaakseni. Huomasin indexi virheen äsken,olin laittanut 40 vaikka olisi pitänyt 31 Nauraminen siis kysessä ännän sininen 865. No indexin korjasin ja en ole vielä kokeillu, enkä varmaan uskalla Iso Jos se menee vituilleen niin mitä sitte teen? Pelin saa lopetettua ctrl+alt+deletestä ja sit tehtävienhallintaan mutta ei muusta :( Help men please kaikki nördet ja professorit Yhteistyö
Kuva
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Huismannin hurja!
DiGiX
Viestit: 523
Liittynyt: 28.11.2011 10:35
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: DiGiX(fin)
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja DiGiX »

Jeppe kirjoitti:Jahas. Postaan tänne.

Koneen XML.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved.</annotation>
- <name>
<en>Valmet 865</en>
<de>Valmet 865</de>
</name>
<description />
<filename>Valmet865.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="9.3" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="9.0" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>180</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.0023</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="26" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2000</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/Ares_Ext_Start.wav" pitchOffset="0.95" />
<motorSound file="Sounds/Ares_Ext_Idle.wav" pitchOffset="0.95" pitchScale="0.04" pitchMax="1.35" />
<motorStopSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/agroplus_out.wav" pitchOffset="0.95" />
<aiMotorSound file="Sounds/Ares_Ext_1600.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="0.6" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="30|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
</attacherJoints>
- <weightShows>
<weightShow index="29" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="16" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<flStick index="30|1|0" maxRot="20 0 20" minRot="-20 0 -20" Rot="0 0 0" rotTime="0.5" />
</vehicle>
ModDesc
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <modDesc descVersion="4">
<author>ValtraN111</author>
- <title>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</title>
- <description>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</description>
<multiplayer supported="true" />
- <iconFilename>
<en>store.png</en>
<de>store.png</de>
</iconFilename>
<version>1</version>
- <extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/ExtraFile.lua" />
<sourceFile filename="scripts/ESLimiterEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWorkLightEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelRWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelFWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWeightEvent.lua" />
</extraSourceFiles>
- <specializations>
<specialization name="ESLimiter" className="ESLimiter" filename="scripts/ESLimiter.lua" />
<specialization name="painelinfo" className="painelinfo" filename="scripts/painelinfo.lua" />
<specialization name="manualIgnition" className="manualIgnition" filename="scripts/manualIgnition.lua" />
<specialization name="worklights" className="Worklights" filename="scripts/Worklights.lua" />
<specialization name="Duels2" className="Duels2" filename="scripts/Duels2.lua" />
<specialization name="weight" className="weight" filename="scripts/weight.lua" />
<specialization name="FLable" className="FL" filename="FL.lua" />
<specialization name="flStick" className="flStick" filename="flStick.lua" />
</specializations>
- <vehicleTypes>
- <type name="volvoBM" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="ESLimiter" />
<specialization name="painelinfo" />
<specialization name="manualIgnition" />
<specialization name="Duels2" />
<specialization name="worklights" />
<specialization name="weight" />
<specialization name="FLable" />
<specialization name="flStick" />
</type>
</vehicleTypes>
- <l10n>
- <text name="ESLimiter_level">
<en>Level</en>
<de>Stufe</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_controls">
<en>ESLimiter:</en>
<de>Drehzahlbegrenzer:</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_PLUS">
<en>Increase Enginespeed</en>
<de>Drehzahl erhöhen</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_MINUS">
<en>Decrease Enginespeed</en>
<de>Drehzahl verringern</de>
</text>
- <text name="IGNITIONMODE">
<de>Ignition</de>
<en>Ignition</en>
</text>
</l10n>
- <inputBindings>
<input name="ESLimiter_PLUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pageup" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="ESLimiter_MINUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pagedown" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="EXTRAWHEEL" key1="KEY_8" button="" />
<input name="EXTRAWHEEL2" key1="KEY_9" button="" />
<input name="EXTRALIGHT" key1="KEY_6" button="" />
<input name="IGNITIONKEY" key1="KEY_5" button="" />
<input name="WEIGHT" key1="KEY_7" button="" />
</inputBindings>
- <storeItems>
- <storeItem>
- <en>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</en>
- <de>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</de>
<rotation>0</rotation>
<image active="store.png" />
<price>21000</price>
<xmlFilename>Valmet865.xml</xmlFilename>
</storeItem>
</storeItems>
</modDesc>
Nui.
Koita laittaa indexiks 31!
Kuva
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Huismannin hurja!
Avatar
Harvesteri
Viestit: 193
Liittynyt: 24.01.2011 20:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Loimaa
Kielet: Suomi

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Viesti Kirjoittaja Harvesteri »

DiGiX kirjoitti:Noniin nörtit kertokaa nyt selvällä suomenkielellä mikä on päin puuta kun saan traktorin "5" napista käyntiin ja kuvakulmaa voi liikuttaa.
Mutta se siitä kun ei w,a,s,d,escja e mut kaikki muu toimii muistaakseni. Huomasin indexi virheen äsken,olin laittanut 40 vaikka olisi pitänyt 31 Nauraminen siis kysessä ännän sininen 865. No indexin korjasin ja en ole vielä kokeillu, enkä varmaan uskalla Iso Jos se menee vituilleen niin mitä sitte teen? Pelin saa lopetettua ctrl+alt+deletestä ja sit tehtävienhallintaan mutta ei muusta :( Help men please kaikki nördet ja professorit Yhteistyö
Jos vaikka lukisit aikaisempia viestejä.
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ohjeet ja oppaat”