Se taas riippuu netistä.nyykkäri kirjoitti:Mulla pätkii multiplayer.

Se taas riippuu netistä.nyykkäri kirjoitti:Mulla pätkii multiplayer.
Nvidia GeForce GT420.meikäläine kirjoitti:Mulla rupes iha yhttäkkii lagaa en tiiä kui m ut aluks turku mappi pyöris iha saamarin hyvin vaikka oli varjot ja vaik kuin niit modei käytö mut sit tuli yhttäkkii se lagiKone on hp pavilion elite pöytäkone
http://www.gigantti.fi/product/tietokon ... -hpe-532sc
Tossa viel linkki et tiiätte kummone on mut koneest ei oo viruksii kaan et sit en tiä mist lagi johtuu.
Pystykkö lopettaa pelin normaalisti tai muuta?meikäläine kirjoitti:En menis heti uskoo et olis näytönohjaimen syy koska alkuus toimi kun unelma mut yhtäkkii tuli toi lagi enkä saa millään sitä pois ja mtää koneha on suunniteltu pelaamiseen.
Jos tulee jotain lisättävää, niin älä tee uutta viestiä, vaan muokkaa vanhaa.meikäläine kirjoitti:38 Modia on ja poistellu ain välil turhi modeja mut se lagi tuli sillon ku latasin Finland farminkin ni toisen pöivän ku pelasin sitä illal ni sit tuli se lagi ni et voi johtuu siit mut poistin sen mapin jo aikaa sit.
E: Sori tuplapostaus. Mul on se 2.2 patch.
Haha tuota näytönohjainta ei oo suunniteltu pelaamiseen.meikäläine kirjoitti:En menis heti uskoo et olis näytönohjaimen syy koska alkuus toimi kun unelma mut yhtäkkii tuli toi lagi enkä saa millään sitä pois ja mtää koneha on suunniteltu pelaamiseen.
Mullaki...nyykkäri kirjoitti:Mulla pätkii multiplayer.
Mulla sama, alku mapilla tosin 60 mutta profarmi 35.jezba kirjoitti:Kyllähän se lagaa kun on joku 7 vuotta vanha pakettikones, mutta siihen on jo tottunuFps pyörii johnaki 30 paikkeilla, kokeilin joskus huviksee mitä tekee kun rupeaa kuvaamaan, arvatkaa vaan...