Credits
Model: Nitrobullx (Ponsse) Motokuski (Valmet)
Textures: Nitrobullx
Ingame: Zippo And Nitrobullx
Chains: Giants
Lataus
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Täysin samaa mieltälasu212 kirjoitti:Kyllä tolla on ilo nostella puita ja on myös koriste!!
Ton saa sammutettua mulla ainaki numero 9(ei numpad 9)Temekkki kirjoitti:Onhan tuo ihan siisti puita voi aina nostella mutta sammutus napin ku sais nii kyllä pelittäs ku aina ku ostaa ton pelii nii se on jo valmiiks käynnis ja ei voi sammuttaa mistää.
Ei se toimi vitsi mua harmittaa ku aina ei voi sammuttaa mistääHENRY kirjoitti:Ton saa sammutettua mulla ainaki numero 9(ei numpad 9)Temekkki kirjoitti:Onhan tuo ihan siisti puita voi aina nostella mutta sammutus napin ku sais nii kyllä pelittäs ku aina ku ostaa ton pelii nii se on jo valmiiks käynnis ja ei voi sammuttaa mistää.
Eli onko tähän peliin muka tulossa tollanen mil voi kaataa puita?...toivotaan että xento tai pontus saa motopäänsä valmiiks.
Nirto wi varmaan kuules motopäätä tee...miko955 kirjoitti:voisitko saada ton motopään valmiiks
Tässä ei ole motopäätä. Eli ei voi kaataa puita.Valtravalmet@ kirjoitti:Mistä pitää painaa että saa kaadettua puita