CREDITS:
Modell: ValtraN111
Textures: ValtraN111
LATAUS!
Tämän voi laittaa joko karttaan, tai jonku koneen koppiin.

Joo, semmonen "lava" misä o monta noita tölkkejä.RainBow_ kirjoitti:Nostolaitteillako sitä sitte siirretään?

Trukkipiikkeihin ?ValtraN111 kirjoitti:Joo, semmonen "lava" misä o monta noita tölkkejä.RainBow_ kirjoitti:Nostolaitteillako sitä sitte siirretään?
 Sitte vois täyttää kylvökoneen/Ruiskun sillä ja sitt e kasvas ES:ää
 Sitte vois täyttää kylvökoneen/Ruiskun sillä ja sitt e kasvas ES:ää 
Kiitos!!! Hyvä idea, semmonen tulee tällä viikolla.Noob kirjoitti:Laitaa painepesurin päälle, ja sitten voi ottaa sen käteen.

Ja energiajuoma lentää.ValtraN111 kirjoitti:Kiitos!!! Hyvä idea, semmonen tulee tällä viikolla.Noob kirjoitti:Laitaa painepesurin päälle, ja sitten voi ottaa sen käteen.

Tottakai.Mattimies_ kirjoitti:Ihan itsekkö otit textuurit?

Onko siinä painepesurissa äänet? Ku mä pelaan ilman ääniä, ku kuuntelen musiikkia.Simulation kirjoitti:Joo ja painepesurin äänen tilalle semmonen kluk kluk kluk ääähhh
 Toi ois nimittäin aika hauska jos sais ton äänen tohon. Mä voisin tehä ton äänen ku oon hyvä tollasissa.
 Toi ois nimittäin aika hauska jos sais ton äänen tohon. Mä voisin tehä ton äänen ku oon hyvä tollasissa. 

Osuit oikeaan.Claas_FANI kirjoitti:Käsittääkseni pistetään giantsilla mappiin tai traktoriin.

itellä tulee kitattua ES-tölkkejä tyhjäksi suunnilleen jokapäivä
  itellä tulee kitattua ES-tölkkejä tyhjäksi suunnilleen jokapäivä