No ei aivan kaikki tuu jakoon vaikka siellä ovatkin. Tästä ei sen enempää.Nevalle kirjoitti:Yleensä se jakoon tulee , kerta W.I.P modeissa esiteltiin .ponsse16 kirjoitti:Tämäkin tuli jakoon.Paljon kiitoksia, menee käyttöön.

No ei aivan kaikki tuu jakoon vaikka siellä ovatkin. Tästä ei sen enempää.Nevalle kirjoitti:Yleensä se jakoon tulee , kerta W.I.P modeissa esiteltiin .ponsse16 kirjoitti:Tämäkin tuli jakoon.Paljon kiitoksia, menee käyttöön.
Siitä vaan tekemään , jos sulta onnistuu.Akriamies kirjoitti:Oisit laittannut nappi perit eteen.
Toi on hyvä periaate, pakkohan se on lataa vaikka siinnä kylessä lukeekin jotain kalevalaan viittaavaa.Nevalle kirjoitti:Yleensä se jakoon tulee , kerta W.I.P modeissa esiteltiin .
Heitä versio sit nappi pari versio mulle yv:nä .Akriamies kirjoitti:Onniistuu kohan lataan uuden version giantist.
Iha miten vaan. Ihme sällejä täälläkin on .Akriamies kirjoitti:En jos haluut tee ite en jaa mun edittejä muille.
E.Jos ees teen
Johtuu kärristä , mitä kärriä käytät ?tratorimies kirjoitti:Onko muilla sama vika, että voi tyhjentää vaa kärryn laidan päälle?
Savusia, veikkaan koska mul tekee niissä sen.Nevalle kirjoitti:Johtuu kärristä , mitä kärriä käytät ?tratorimies kirjoitti:Onko muilla sama vika, että voi tyhjentää vaa kärryn laidan päälle?
Itse käytin testatessa tuhtia , niin tyhjensi oikeeseen kohtaan.jemex kirjoitti:Savusia, veikkaan koska mul tekee niissä sen.Nevalle kirjoitti:Johtuu kärristä , mitä kärriä käytät ?tratorimies kirjoitti:Onko muilla sama vika, että voi tyhjentää vaa kärryn laidan päälle?
Kyllä mullakin Nokkaan (kärryt) tyhjentää.Nevalle kirjoitti:
Itse käytin testatessa tuhtia , niin tyhjensi oikeeseen kohtaan.
Mullaki tyhjentää joihinki kärryihi oikeen, mutta suurimpaan osaan ei.jemex kirjoitti:Kyllä mullakin Nokkaan (kärryt) tyhjentää.Nevalle kirjoitti:
Itse käytin testatessa tuhtia , niin tyhjensi oikeeseen kohtaan.
Kiitos!ponsse16 kirjoitti:Paina PAGE DOWN ja PAGE UP:lla se nousee.
Kokeilemallahan se selvii.sliksi_ kirjoitti:Kuinka iso vilja säiliö tässä on?
Konvaaminen ei ainakaan onnistunu.maatila kirjoitti:Voisko joku siirtää tän ls13?