Edellisellä sivulla neuvottu.maatila kirjoitti:Erittäin hienoa työtä tykkään noista sarkapelloista tuolla uudella tilalla,Mutta haluaisin autot pois osaako kukaan auttaa miten ne saa pois
TheJussi kirjoitti:Muistaakseni: Menet sinne missä on savegamet, mods-kansio ym. -> Etit tiedoston nimeltä savegames.xml, avaat sen vaikka notepadilla. Sitten vaan muutat: traffic density="1" --> traffic density="0".fiat kirjoitti:Miten?
Hmmm. Mulla ainakin aukasee latauksen. Kokeile toisella selaimella.Tepa00 kirjoitti:Kuinkas mulla ei toi latauslinkki toimi? Näyttää kuvan perusteella hyvältä mutta kun ei pysty jostain syystä lataan... Tulee puolityhjä sivu.
Ei tässä mapissa voi myydä viljaa?Jeppe kirjoitti:Kuivuriin.
Mulla ei siitä tullu rahaa.. =oJeppe kirjoitti:Ainakin alkuperäsessä vilja myytiin kuivurihalliin...
Jep, ei tule rahaa viljasta.Valtra_S352 kirjoitti:Mulla ei siitä tullu rahaa.. =oJeppe kirjoitti:Ainakin alkuperäsessä vilja myytiin kuivurihalliin...
Kyllä mulla vaan tuli.Valtra_S352 kirjoitti:Mulla ei siitä tullu rahaa.. =oJeppe kirjoitti:Ainakin alkuperäsessä vilja myytiin kuivurihalliin...
Sulta puuttuu varmaan joku bga-modi.kalle 1234 kirjoitti:miks ei rehuu voi kipata siiloon
Kokeile numbad enteristä.leepu kirjoitti:Miks mulla ei lähe käyntiin tuossa oransipaska mapissa mitkää rattorit jotka laitettaa tulille 5napista